maandag 12 oktober 2009

Lunteren :3

Twee weekenden geleden was de herfst begonnen, want het waaide en het regende en het was zo ontzettend koud. Maar ik wilde zooo graag naar Lunteren dat ik M bijna heb gesmeekt om met me mee te gaan. Want toen ik er voor de laatste keer was, toen was het zomer. En lag ik bij het zwembad en was het fijn en leuk. En toen gingen we twee weekenden geleden voor een dag naar Lunteren en toen gingen we samen slapen in een caravan van kennissen. En we liepen 's avonds héél laat over het park en het was prachtig. En zaterdag gingen we weer weg om 's avonds op te passen en het verdere weekend te vieren.

En vorige vrijdag gingen we weer naar Lunteren, dit keer met T, B, M en moi. En dit keer mochten M en ik weer in een andere caravan maar het was een toffe caravan dus het kon. We hebben vrijdag avond daar gechilled en zaterdagavond hadden we het feestje van R. Het was een tof feestje, met toffe mensen en heerlijk eten. Toen ik de kaart bekeek dacht ik echt dat ik niks zou lusten, maar ik heb echt heerlijk gegeten, onder andere eendenborst, scampimouse en parfait van witte chocolade. <3

En volgende week herfstvakantie en dan weer met M in caravan van dit weekend. Word zoooo tof. <3

Geen opmerkingen: