dinsdag 29 januari 2008

Anti- Emancipatorisch

Ik heb weinig tijd om iets te schrijven, want over een kwartier ga ik naar zwemles. Met mijn broertjelief en nichtje. Gezellig voor onze zwemdiploma. Noem het raar, noem het laat of noem het gezellig. Het is een goed voornemen wat is uit gekomen. Dus ben ik een van de weinige mensen die zijn/haar voornemens wel probeert te laten uit komen. En daarvan zijn er al 2 gelukt.

Mijn eerste klacht in het nieuwe jaar is waarom school zo fucked up is. De hele dag op school zitten is best oké. Maar waarom kunnen ze niet even iemand bellen als de eerste 2 uur uit vallen en je echt verdomd moe ben.

En ten tweede wilde ik jullie even zeggen:

Be yourself, because the people who mind don't matter. And the people who matter don't mind.


Gegroet.
You know who!

1 opmerking:

angelo zei

Heel goed en zwem ze!