zondag 3 februari 2008

Het nieuws van zondag 3 Februari

Goedenavond wakker Nederland,

Zit u ook in spanning te kijken naar de griezelige aflevering van Peter R de Vries? Ik in ieder geval niet, ik blijf Peter een mediageile freak vinden zoals Otto dat zo mooi zegt. Maar het zou toch mooi zijn als hij de zaak van Natalie Holloway opgelost zou hebben, desondanks verdiende hij dat glas wijn in zijn gezicht bij Pauw en Witteman absoluut.


Er zijn al verschillende petities voor het verbod op circusdieren. Helaas zijn er ook een aantal petities tegen. De handtekeningen van het verbod op circusdieren zijn o.a. van Dierenbescherming, Stichting AAP en Sophia Vereeniging en Bescherming van Dieren. 'De Vereniging van Nederlandse Circus Ondernemingen (VNCO), die tegen het verbod is, vraagt op haar beurt de Kamer "geen ondoordachte beslissingen" te nemen.' Nou! Ik hoop het wel hoor! Arme beesten!


Met Volvo gaat het ook al wat minder, want die roept 82.000 auto's terug. Dit wegens problemen met de airbag en de motor. Al eerder heeft de Volvo al zo'n kleine 100.000 auto's terug geroepen. Gelukkig is de Volvo niet mijn favo auto. :D

Dan nog even informatie voor alle rokers. Beter stoppen jullie, want MEE! roken blijkt nog schadelijker dan het al was. Daarom verwijs ik alle rokers, met name mijn vader lief naar deze site: http://proto2.thinkquest.nl/~jrd096/meeroken.htm.

Dan ook maar gelijk even informie voor de alcoholisten: http://www.jellinek.nl/testjegebruik/questions.php?quiz=18
En deze site voor als je bang bent dat je computer niet genoeg alcohol binnen krijgt:
http://www.downen.nl/download/alcohol120.php

En dan nu het weer.

Vanacht bewolking en wat regen, en morgen is het eerst wat bewolkt en hier en daar mot regen maar in de loop van de middag komt de zon te voor schijn en wordt het zo'n 8 graden. De windkracht is zo'n 4 a 5. Geen ramen kapot gooien dus op school. (Wat bij ons vrijdag gebeurde)

2 opmerkingen:

angelo zei

Haha: ik kan www.nu.nl wel uitschakelen! Ik vind peter ook heeeel eng (Joran ook trouwens), lees mijn weblog. Wat is het verschil tussen Sneek en Sneeky?

angelo zei

en gefeliciteerd met je nieuwe baan!