vrijdag 8 februari 2008

innoverend / enoverend

Goedenmiddag op deze zonnige vrijdagmiddag!

Het is ein-de-lijk mooi weer! Eindelijk! Na heel die depressieve periode waarin ik bijna 80 keer suicidaal was is iedereen in Nederland weer vrolijk.
En het is ook nog eens weekend. Je zou zeggen perfect toch. Maar nee, want ik heb en ongelovelijke buikpijn. En ik zie mijn vriendlief dit weekend niet. *Zucht* Maar voorderest is alles wel perfect.

Ook hoop ik dat mijn vaderlief cola voor mij haalt. En geen cola light, want zonder cola kom ik het weekend niet door. Dan kan je zeggen, damn meid wat stel jij een eisen. Maar dat mag dus hé, een keer(zo'n 4 dagen) per maand mag een vrouw zeiken en eisen stellen. Dat is gewoon zo. Live with it!

Er is eigenlijk de laatste tijd heel veel gebeurd in mijn wereld terwijl er heel weinig verhaaltjes op mijn blog staan. Maar daar zat ik nu mee he, want waarom zou ik in hemels naam mijn prive leven aan de hele wereld kenbaar maken. Tis toch zeker mijn leven! Maar hier is dus toch weer een blog, gewoon omdat ik het nodig heb om mijn gedachtes op papier te zetten. Niet zozeer zodat andere het kunnen lezen, maar gewoon omdat dit handig is, snel is en je bewaard het tenminste als je het wachtwoord niet kwijt raakt. He mam!

Raar toch, dat ik dat zomaar besloten heb. Gewoon even veranderen. Veranderen is namelijk goed! En vanuit dat opzicht heb ik mijn baan bij de hema ook maar de deur uitgegooid. En ga ik bij de toko dankzij Azar werken. :D Onwijs gezellig, Samantha werkt er ooook. Maarre ja, verandering is goed!

Alleen is nog niet alle verandering door gedrongen. Zo moet ik mijn kamer nog opruimen, zo moet ik mijn werk kleding nog terug brengen. En ga zo maar door. In ieder geval was mijn depressieve periode in de januari maand niet zo vreselijk. En nu de zomer er weer aan komt hoop ik dat iedereen nu weer een beetje minder gaat zeuren. (A)

Liefs!

1 opmerking:

angelo zei

Kijk: je gaat ook op de lay out letten, toppie. Misschien maar beter dat Jos niet komt? Zonder buikpijn is het veeeel gezelliger!