woensdag 13 februari 2008

I don't want to be

Anything other than me...

Goedenavond Lieve Mensen,

Waarom doet de hele wereld zó verdomd moeilijk!
Kijk, ik kan me voorstellen dat ik zo nu en dan best een moeilijke puber ben. Of een moeilijk kind, of een moeilijk mens. Of hoe je het dan ook wilt noemen. Maar ik kan er simpelweg gewoon niet tegen dat iemand mij hypocriet noemt vanwege domme redenen. Kijk, je mag mij best hypocriet noemen, of dom, of belachelijk, of triest of whatever. Maar kom dan tenminste met enige onderbouwing.

Ik schrok toen mijn familie mij blijkbaar hypocriet vond, omdat ik niet elke week opbel om te vertellen hoe het in mijn leven gaat. En misschien is dat ook wel zo. Misschien ben ik wel hypocriet en eigenzinnig. En misschien negeer ik alles wel volledig omdat ik mezelf op dit moment het belangrijkst vind. En misschien is het ook nog zo dat ik misschien, ja ietsie pietsie meer tijd bij mijn familie kan doorbrengen. Wat houdt je dan tegen Kayleigh? Tsja...

Ik weet het niet, en daarom schrijf ik dit waarschijnlijk ook, omdat ik, ja ook ik, antwoord op vragen wil... En daarom wil ik ook een god. =( Een god waarin je tenminste kan geloven als je niet meer in jezelf gelooft. Mja, misschien moet ik nu uit kijken met wat ik zeg. Voor dat je het weet word je vermoord door een of andere psychoot die 9 breezers op heeft, 3 joints gerookt heeft, 35 keer de nieuwe cd van beyonce gedraaid heeft, 2 wapens heeft, al een tijdje in een inrichting gezeten heeft, 4 rondjes rond het voorburgse park gerend heeft en natuurlijk gek is. Want dat kan hier he! Zomaar in Nederland!

Maar goed, voordat ik echt gekke dingen ga zeggen op deze donderdag avond wil ik jullie allemaal een geweldige vakantie wensen, want dat is het over 1 dag... Voor sommige mensen. En ik ga lekker naar Lunteren!

Terwijl mensen denken, wat is er nou leuk aan Lunteren. Ik kan het nog altijd niet uitleggen. Sommige denken dat het vanwege de vakanties is. Ik ben immers alleen in Lunteren wanneer ik niet naar school hoef, en dus geen echte verplichtingen heb. Andere denken dat het de rust en ruimte is. En dat terwijl ik het allemaal niet weet. Het is gewoon m'n gevoel. =)

1 opmerking:

angelo zei

1. geniet van Lunteren;
2. je bent niet hypocriet, misschien wordt bedoeld dat je iets meer aandacht voor je familie moet hebben, maar dat kan ik niet beoordelen (hypocriet-schijnheilig)