donderdag 24 juli 2008

Afspraken.

Soms denk ik: 'Val allemaal maar lekker dood'. En dit is zo'n moment waarop ik dat denk. Nouja, niet iedereen hoeft van mij te sterven. Alleen maar een paar personen. Wellicht is dit een beetje overdreven. Maar ik kan gewoon niet tegen mensen die hun afspraken niet nakomen. En dan is één keer wel te doen. Twee kan ook. Maar nu word het gewoon te veel. Constant gaat het op het laatste moment niet door. En nou ben ik vanwege mijn moeder gewend om me niet te veel op dingen te verheugen. Maar dit was gewoon iets waar ik echt naar uitkeek. Of iets wat de week speciaal maakt...

En dat gaat nu dus lekker niet door...

Omdat íémand 'andere' afspraken vergeten was, en de mijne daardoor wéér in het verschiet komt. Je kan ook zeggen zoals mijn nichtje zegt: Omdat iemand afspraken had met iemand anders en die kennelijk belangrijker vond.

En wanneer ik daar boos om word. Krijg ik een grote bek terug met dat hij/zij zo'n zwaar leven heeft en zet hij/zij de block erop.

Wel. Nu is mijn geduld en medeleven en al die andere rotzooi waar je toch niets aan hebt op.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Meisje, nu weet jij ook eens hoe het is wanneer mensen hun afspraken niet nakomen!

Kayleigh zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

Blijkbaar heb je met iemand anders ook problemen want ik heb geen idee waar je 't over hebt..

Anoniem zei

Dat krijg je als je anoniem iets neer gaat zetten. who the hell ben jij dan? +____+

angelo zei

leuke conversatie, maar dat zeg ik ook tegen anderen; je kan beter niet schrijven als je een P..bui hebt.

Kayleigh zei

Mja, mensen moeten gewoon eens duidelijk zijn. En niet zo onsaamhangend. Net zo als dat je anoniem gaat schrijven, lekker laf...