maandag 28 juli 2008

Zonnig Lunteren

Al 4 dagen lig ik in de zon te bakken, en het gaat goed.
Ik ben al heel bruin en rood. XD
Ik ben al 2 keer verbrand geweest, op mijn benen, schouders en borst. :(
Maarja, dat komt ervan als je tussen 12 en 3 in de zon gaat liggen..
Wat je ook doet, de zon is sterk. Maar wel lekker. <3

Verder heb ik eindelijk mijn opa en oma gebeld, en komen ze gelukkig hier langs.
Dat vind ik fijn, want ondanks dat ik nooit bel(druk leven ofzo?) vind ik ze erg aardig, en voel ik me daar altijd erg thuis. Met mams gaat het wat minder, maarja we schrikken nu als ze zegt dat het goed gaat. Dus dat zegt wel wat denk ik... Ik heb gehoord van iemand dat de fret dood is... Ik mag hopen van niet, want die was er 'net'. :(

Met paps gaat het ook goed, die heeft vandaag nog gewerkt. Ach nog maar twee weekjes. Dan is overigens ook de klaverjas marathon. <3
Mijn vriend zit in Vlieland... En voorderest is het dus erg stil...
Wanneer ik zeg dat ik hem nog nooit zo heb gemist is dat gewoon zo. Twee weken bij elkaar is een eeuwigheid als je elkaar alleen maar in de weekenden ziet... Helaas is voor mijn gevoel die eeuwigheid al snel voorbij. Want roetsj! En ik was alweer in Lunteren....

Nu ga ik nog ff mail checken, en eens zien wat ik daarna ga doen. Want slapen kan ik in deze hitte maar weinig. :(

Liefs.. Kayl..

1 opmerking:

angelo zei

nou, die zon is nu weer weg dan. met mama gaat het redelijk (kort koppie) en of de fret dood is? hij is wel weg bij mama,