dinsdag 22 juli 2008

Sneek.

Oke, ik moet toegeven, het duurde lang. Heel lang.
Net zo lang als mijn acclimatisering proces ongeveer.
Maar goed, ik zat dus in Sneek. Voor twee lange weken, die eigenlijk nog langer moesten duren, maar niet door konden gaan omdat ik met spoed naar huis moest omdat mijn vader gelaserd word en ik daardoor mooi ff naar huis kon en het nodige kon doen voordat ik 6 lange weken in het zonnige Lunteren ga doorbrengen.


In Sneek dus... Ik wil allereerst laten weten dat ik over ben naar 4 Havo. En daardoor ging ik eigenlijk nogal snel naar Sneek toe. Omdat ik graag weg wilde uit alle drukte en alle stress. Nou dat is gelukt, want de laatste week in Sneek heb ik zo'n beetje elke dag van 3 uur s'nachts tot 3 uur in de ochtend geslapen. Het regende en het regende maar. En dat was echt minder. Ik hoop dat het van de week veel beter weer gaat worden zodat ik de nodige kilo's die ik bij Jos er bij heb gegeten allemaal er af kan sporten.

De eerste week was lekker relax, Jos ging nog werken, en ik zat thuis want ik kon wat minder werk vinden. Althans, ik kon werken in de Hema bakker. Van 7 uur sochtends tot 3 uur smiddags. Waar ik niet echt zin in had. Dus besloot ik om thuis te zitten. We zijn savonds lekker veel uit geweest en het was gezellig. We hebben nog thuis bij Jos zijn vader gegeten en dat was erg lekker en gezellig. We gingen ook met hun uit eten in een Tapasrestaurant. Dat was nog veel lekkerder. Maar dat duurde kort. En hoezo dan? Wij hier in Nederland (A)... Nee hoor, maar als wij in een restaurant eten, dan duurt het gemiddeld zo'n 6 a 6.5 uur. En dat is geweldig gezellig en leuk en vooral duur (Wat wil je met al die drank). Maar toch. Grinn.

We zijn nog naar de Bios geweest, naar de film Hancock. Met Will Smith. Mooie film, in het begin wat minder, maar op het eind werd ik toch nog sentimenteel... Ook zijn we gaan bowlen, en nog naar de alcatraz geweest. Het waren 2 super weken, ondanks het slechte weer. En ik hou van mijn allergeweldigste vriendje die soms alleen ietswat koppig is. Maar voorderest de meest lieve en zorgzame persoon in mijn leven. <3


Geen opmerkingen: