maandag 8 september 2008

Hello Kitty.

10.30
Vandaag is het dus school + rustig aan doen. En vooral even geen werk enzo. Al moet ik wel nodig mijn kamer opruimen na 9 weken zomervakantie en een kampeerweekend waarvoor ik elke keer bij het inpakken heel mijn kamer verbouw. Over een uur en 20 minuten zit ik weer van Nederlands te genieten en is er pas over een kleine 6 weken weer vakantie... Van maar een week. Maar goed, daar moeten we het mee doen vind mijn vader want hij heeft 3 keer minder vakantie dan ik ofzo.

Het is trouwens echt een bagger zomer geweest, ik heb gewoon maar 6 dagen van de hele vakantie zon gezien. Terwijl hier nu alweer de kachel aan staat... Wat ik trouwens belachelijk vond want ik heb toch ook als een echte bikkel in mijn pyama liggen slapen in een tent! Zonder warm water/verwarming/deken. Nouja, had wel een slaapzak, en had die misschien wat efficienter kunnen gebruiken. Maar was een beetje gek bezig.

Ik heb nog een halve zak met Hello Kitty marsmellows over maar wil er eigenlijk nog 2 kopen! Want ze zijn uber lief. <3>

En verder heb ik eigenlijk vrij weinig nieuws. Want zoveel maak ik helemáál niet mee. Maar ik werk wel bij de AH. Maar heb nog geen contract. Dus nu zou ik al mijn grote avonturen daar nog kunnen vertellen. Maar misschien heb ik over een tijdje wel zwijgrecht.... Dat zou wel vervelend zijn. Maar dan hou ik het wel zo anoniem mogelijk.


Be yourself, no matter what they say.

1 opmerking:

angelo zei

Er komt vast wel weer stof voor een nieuw verhaal. School en klanten: betere bronnen zijn er niet.