zaterdag 14 februari 2009

Emilie Autumn

Het is maar echt heel erg goed dat het vandaag zaterdag is en ik de hele dag kan doen wat ik wil behalve aan school gaan werken want daar heb ik absoluut geen zin in en dat is maar goed ook want daarom heet het za-ter-dag.

Ik ben echt ontzettend, en dan ook heel erg ontzettend verliefd op Emilie Autumn en haar muziek. En ik geef toe, want zelfs vriendinnen weten het, dat ik best snel verliefd ben, of nouja, liefdesgevoelens krijg. Maar in deze vergelijking gaat het niet op want ik ben echt al ongeveer 3 weken verliefd op haar muziek en op haar clips. En op haar lyrics.

En ik denk dat dat zo is omdat alles zeg maar een mooi geheel is. En het ergste is dat ik het tot voor kort gewoon nog nooit gehoord had! Nog nooit, niks, njet, nada. Never!

Maar nu dus wel, en dat is zeg maar ook een beetje 10 uur van de dag te horen :P
En dat vind ik niet erg, maar de buurvrouw wel denk ik. Want soms staat de versterker best wel op... heel erg hard. En de buurvrouw komt eigenlijk al best wel vaak zeuren, maar nog nóóit over mijn muziekgebruik/hardheid. Maar dat maakt niet uit, want het zal vast niet zo erg zijn als ik denk/hoop dat het is.

Ik ben namelijk heel erg sociaal, en helemaal niet egoistisch.
Behalve als de buurvrouw boven ons om half 4 'snachts seks heeft..
Dan bel ik eigenlijk het liefst gelijk aan.

2 opmerkingen:

assepoester zei

whawha wat leuk. Heel herkenbaar Kayleigh.
Echt een dochter van je moeder.

angelo zei

Had er nog nooit van gehoord, maar inderdaad heel apart en mooi, bedankt voor de tip. thank god i'm pretty, haha