zaterdag 14 februari 2009

I want to be off to never ever land.

En echt echt echt echt ik ga verschrikkelijk dood wanneer we donderdag over anderhalve week niet naar Lunteren gaan. En het ergste is dat ik niet echt weet waarom ik dood zal gaan als we dat niet zouden doen. Het is meer dat ik zó graag wil dat er geen ontkomen meer aan is. Dat ik of de trein pak, of het vliegtuig. Of een paar ballonnen. Maar ik wil dus wel graag. =D

En omdat ik een vriend had, ging ik daar heen. En zo zij het dat ik al meer dan 4 maanden niet meer in Lunteren geweest ben. En dat doet best wel zeer, simpelweg omdat ik van Lunteren hou.
Ik hou van de stilte die heerst als je in de bossen loopt.
Ik hou van het huisje waar eenvoud het handelsmerk is.
Ik hou van de omgeving waar vogeltjes fluiten.
Ik hou van het zwembad, waar de zomers mee gevuld worden.
Ik hou van de 'kleine' winkelstraat waar ik al vaak geweest ben.
Ik hou van de maisvelden wanneer je de hoek om rijdt.
Ik hou van het laatste stukje naar de camping rijden.
Ik hou van de oprijlaan die met kerst versierd is met lichtjes.
Ik hou van de geitjes die in een geitjesweide staan.
Ik hou van de heide die lekker ruikt en mooi paars is.
Ik hou van het uitzicht als je op het mooiste plekje staat.
Ik hou van mountainbiken tot je niet meer kan.
Ik hou van nieuwsgierig zijn en daardoor in Lunteren paardrijden.
Ik hou van mijn opa en oma die daar ook vaak zijn.
Ik hou van mijn donzen dekbed daar.
Ik hou van de oude stoeltjes die al meer dan 30 jaar bestaan.
Ik hou van de smaak die mijn opa en oma hebben.
Ik hou van de harde straal van de douche.
Ik hou van het ubermooie terras van hout waar je heerlijk op kan liggen.
Ik hou van de herinneringen die er aan vast zitten.
Ik hou van mijn nichtje die daar samen met mij dingen doet.
Ik hou van de nachtelijke avonturen met bepaalde mensen.
Ik hou van het schone en zachte water, en vergeet de lucht niet.
Ik hou van het asfalt waar je heerlijk op kan skaten.
Ik hou van mijn knuffel die daar staat omdat ik hem gewonnen heb met klaverjassen.
Ik hou zo god damned veel van Lunteren...........



Please, bring me to never ever land.

1 opmerking:

Anoniem zei

Lunteren is cool :)