dinsdag 12 mei 2009

You're not the only one, with mixed emotions.

Gisteravond was ik vanaf 6 uur weg. Weg naar de Zwarte Ruiter met twee andere mensen. Gezellige avond en we hebben veel gepraat. Ik moest eigenlijk om 6 uur naar BBB, maar dat heb ik voor een keer overgeslagen. Donderdag avond ga ik weer, en die maandag daarop ook. Ik beloof het. Nu moet ik morgen of overmorgen weer sporten, want vandaag moet ik leren.

Toen vandaag de zon scheen was ik gelukkig. Zeker toen ik 2 uur engels had en toen vrij was. De zon scheen en haar stralen bezorgde een geweldige gevoel. Ik kwam thuis, ging op de trap zitten en las mijn boek, wat ik gisteravond heb gekregen, verder. Het is een mooi boek, Alles te verliezen van Esther Verhoef.

Het is een mooie dag, voor een beknopte samenvatting van mijn gevoel:

Je hebt pas alles te verliezen wanneer je je realiseert dat je zó veel hebt....

1 opmerking: