woensdag 22 augustus 2007

Dé apothekerskast

Hij staat! Ja, nee begrijp me niet verkeerd. 3 weken geleden stond dat ding er ook al. Maar nu staat ie er bijna helemaal! Half! Zonder een deurtje! Maar ach was is nou een deurtje op de 5 onderdelen die Ikea moest na bezorgen.

Ach wat is nou 5 onderdelen van de 7? xD Er moet nog een onderdeel worden bezorgd. Op 19 September. Wat is dat nou voor een service... Een kast die je 3 weken geleden heb gehaald... En dan moet het laatste onderdeel, een kastdeurtje, slechts een halve, over een maand worden gebracht. En die andere onderdelen zijn allemaal bij Ikea Duiven gekocht. Waar ze ook al moeilijk deden over alles, maarja het is Ikea maar he. De winkel waar mijn leven lag, waar ik mijn goed verdiende geld later wilde uitgeven, Maar goed, de kast staat. En oma vindt hem mooi! En daar ging het allemaal om XD

Voorderest was het hier vandaag mooi weer en heb ik verloren van me pa met volleybal. En gewonnen van Eva met schaken. *Yaaaay* Mijn vader is op dit moment zijn favoriete programma aan het kijken. Wat heel raar is. Want thuis ligt hij op dit moment al in bed. Wekelijks dan. En thuis zie ik hem dit nooit kijken. Dit geheimzinnige niet-leuke programma is: ER! Ja echt waar. Mijn pa kijkt een stomme ziekenhuisserie. Alsof je niks beters kan doen om kwart voor 1!!!

En er zijn allemaal van die stomme reclames, die je het liefst niet zou willen zien, maar die er toch zijn........ Dus waar je maar overheen moet zappen..... En wat is er anders te doen op woensdagnacht kwart voor 1. Geen.... Niks! En het is ook al dodelijk koud! En Remco zit in... Waar zat ie ook al weer... Kreta! Ja Remco ik schrijf over je :o In de hoop dat je dan gaat reageren als je terug komt! :p


Maar nu moet ik gaan, mijn pa wil achter de computer. En ik moet slapen, want morgen komt Paul :D:D.. Maarrr ik ga niet slapen, want ik zie net dat V for Vendetta weeer op tv is!!!!!!!!


Who? Who is but the form following the function of what and what I am is a man in a mask.

I'm merely remarking upon the paradox of asking a masked man who he is. form following the function of what and what I am is a man in a mask.


Het is dodelijk mooi :D
Welteruste lieve mensen! Slaap zacht, en morgen is er weer een mooie nieuwe dag. Vol met ... Geen zon maar wel regen helaas....

5 opmerkingen:

angelo zei

Leve ikra en het wordt wel weer mooi weer hoor!

PaulFW zei

En dit is de blog die je van je vader moest verwijderen? :p Die apothekerskast is idd cool trouwens. En verder heb ik geen zinnige dingen te melden. Behalve dat je volgende keer echt vroeger naar bed moet als ik de dag daarna langs kom =p

Anoniem zei

was ze zo chagrijnig de dag erop dan Paul? :P

PaulFW zei

Mwah nee, gewoon moe, ik ook trouwens :p

Anoniem zei

Jaaa idd! Wie was er nou moeierderderder! kusje (a)