woensdag 15 augustus 2007

My life is brilliant, My love is pure

Sorry Sorry dat ik meer dan een week niet geschreven heb, maar het doet me toch wel wat dat Rene is overleden. Ten eerste heb ik steeds nachtmerries, of je dat zo kan noemen weet ik niet, maar tis eng. Telkens dromen van dat we met Rene naar Blijdorp gingen, of dat we bij mijn moeder waren. Of dat we naar Vlietlanden gingen. En dan vooral de laatste keer, toen Rene iets engs opliep... En dan wakker worden met het besef dat Rene er helemaal niet meer is.

At the moment is a touch of frost op de tv, en natuuuuurlijk kijken mijn opa en oma daarnaar. Alhoewel het is vooral mijn opa die zich standvastig aan de tv vasthoud. Elke zending van het nieuws om 8 uur, nova, elk beetje goede detective moet hij zien. En iedereen die iets anders wilt kijken word het chalet uitgekickt. Het is me een raadsel hoe iemand die zo oud is zo vreselijk tijdbewust is, en vooral doet alsof hij de trein om elk uur moet halen. En daarbuiten, ik vind mijn opa echt aardig en gezellig meestal hoor. Maar 6 weken met zijn alle in een chalet... Ik weet niet of ik dat volgend jaar en dat jaar daarop ook nog kan. Maarja misschien groei ik er ook wel overheen.

Volgende probleem is, ik heb last van me teen. :p Klinkt misschien heel raar, maar door dat stomme zwembad, ja figuurlijk dan, want ik weet dat een zwembad niet kan praten, maar het is figuurlijk, niet letterlijk. Net zo als dat de rapen gaar waren, of de poppen aan het dansen waren, dat is ook allemaal figuurlijk!! Maar ehm ik dwaal af... Ik ging dus zwemmen, in het zwembad, en we gingen naar het deel waar net een rolluik voor s'avonds is geplaatst, en daar zette ik me af, en hup, me halve teen lag eraf. Nou dat is ietsjes overdreven, maar het leek wel glas. Zodra ik uit het water kwam, begon het te bloeden, niet normaal!

Ik ging dus naar het chalet, en het werd verzorgd met allemaal enge dingen, en ik maar schreeuwen omdat me halve teen er af lag! Jaja het was een bloederige gebeurtenis.

Is kijken of er nog meer problemen zijn...... I don't think so. Ik heb een hele mooie film gezien. V for Vendetta. Morgen om kwart voor 3 op film 1 is hij er weer, en ga ik hem weer zien voor de derde keer! Voorderest heb ik wel goede muziek gedownload, en ben ik helemaal verslaafd van Nightwish, Within Temptation, James blunt, KT unstall, en Sophie! *bloos bloos* En ik heb een nieuwe bikini... Een gele van hunkemoller :D *doet dansje* En een donker groene blouse, echt heel netjes en zo... :D

Oooow. Er is toch een probleem. Ik heb enorme behoefte aan chocolade. Van dat super lekkere witte chocola met nootjes, of melk chocolade met druiven, zoals alleen de Aldi die heeft., * doet weer blozen* Verder doen we boodschappen bij goede winkels hoor (A) Morgen gaan we weer naar de supercoop. Ik vind de hoogvliet in Ede veel leuker, ondanks ze me geen shag geven +_+

Jesh, my life is brilliant, my love is pure.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

uhhhh jaaa.... ik zou maar weer eens commentaar gaan geven, heb ik mn plicht ook weer gedaan,

ik ben weer verplicht lief te doen dus..... doe ik dat maar, anders heb ik een probleem, ( als ik kayleigh moet geloven)

Ik moet lief doen terwijl jij nu echt alles afkraakt.... niemand spot met alblasserdam heh

Maare ik dwaal af, kzou commentaar geven op je column... ik vind het zoals gewoonlijk weer eens toppie;)

( weer lief genoeg geweest?????? )

maare ik ga nu weer verder met uhhhh voorburg afkraken, ik spreek je wel weer...(A) binnen 2 seconde(A)

maare doeidoei

Anoniem zei

Hey Kayl,

Chocojunkie!!! :p Het klinkt allemaal weer errug bloederig, straks kun je nog maar tot negentien tellen. Eerst krabbende katjes, nu tenenhakkende zwembaden...

Binnenkort ben ik jarig.:p

Groetjes Otto

PaulFW zei

Zo, of iemand is even verslaafd :p Aan V for vendetta en chocola. Beterschap met je teen, 't is me niks dat je helemaal invalide bent. En ik mis je lieverd, we moeten snel weer wat afspreken. :)

Liefs, Paul

angelo zei

Kayl, hoe triest het ook is: het leven gaat door. Koester de mooie herinneringen. Ja die Aldi chocola: ik ben er ook een beetje verslaafd aan.