zaterdag 15 december 2007

Hemaaa!

*Gesprek in de Hema, vrijdagmiddag ong 16.15*

Mevrouw 1: Je eigen kerstpakket samen stellen? :/
Mevrouw 2: Ja, voor 1 euro, een Hema doos kopen.
Mevrouw 1: Nou, dat vind ik belachelijk. 1 euro en dan 15 % korting.
Mevrouw 2: Tsja, ik leef van mijn aow.
Mevrouw 1: Ik hoop dat ik nog een kerstpakket van het ministerie krijg, daar werk ik tenslotte nog soms.
Mevrouw 2: Ja! Jan Peter mag wel eens in zijn buidel tasten!
Mevrouw 1 en 2 lachen hard. Helemaal toen ze mijn gezicht zagen.

Het ging iets anders, en het was een stuk grappiger, maar meer weet ik niet meer. Aangezien ik me vandaag ook kapot gewerkt heb, en gister, en eergister, en eigenlijk de hele week. Maar deze vrouwen waren ongeveer een jaar of 60. De gemiddelde leeftijd van de gebruikelijke hema bezoeker.

En dat is raar eigenlijk, want als je er een tijdje werkt, zijn er best leuke dingen, die je als nooit-ganger niet ziet. Mja, ik ben nu nogal erg positief over mijn werk, dus misschien is het beter dat ik het er niet te lang over ga hebben.

En ehm, ik ga nu eigenlijk ook helemaal stoppen met schrijven, ten eerste voel ik me nogal moe, en ten tweede down. En ten derde ga ik van pure frustratie vietcongers doodschieten!

Liefs Tamashiiiii
The only parttime vegetarische tegenstrijdige feministe!

2 opmerkingen:

angelo zei

ECHT HEMA!

Anoniem zei

de hema hier heeft dat niet. die kerstactie :s heb geen doos gezien