dinsdag 4 december 2007

Won't you dance with me?

Vanochtend was echt zo'n ochtend waarop je denkt. 'Ik ga niet uit mijn bed, no matter what.' Helaas geldt school niet onder het 'no matter what', en ben ik toch zo verstandig geweest om er uit te gaan. Alhoewel, of het verstandig was... Bij elke stap die ik neem val ik bijna op de grond van de spierpijn die ik overal heb. En ik moet je zeggen, dat is echt niet lekker.

Gelukkig hoef ik niet te werken en kan ik vanavond lekker vroeg naar bed aangezien ik voor morgen niks hoef te leren. Want morgen, is het
sinterklaas! SiNtErKlAaS!!! Sinterklaas! Sinterklaas!!, Sinterklaas!!
En overmorgen niet meer. xD Nee, nu even serieus. Wij vieren sinterklaas dit jaar dus meer niet dan wel. Het heet nu borrelen bij opa&oma. Borrelen op sinterklaas. : Nou, dat wordt dus sowieso geen baileys, want het is fuckin' woensdag, en cola hebben ze misschien niet eens in huis. Gezellig. :/

Maar gelukkig kreeg ik van de hema wel een chocolade letter <3. En ik zal ook ze ook maar vergeven dat ik morgen van 14.00 tot 16.30 moet werken, net zoals elke andere hardwerkende arbeider (zegt mijn papa, waar ik het volkomen niet mee eens ben, iemand moet mij een beetje beschermen tegen die zware dagen!) Maar ik neem nu afscheid, ik moet mijn broertje gaan ophalen. Fietsend, want lopen kan ik niet meer. :

Liefs Tamashii
De enige echte parttime vegetarische tegenstrijdige feministe

1 opmerking:

angelo zei

Waar heb je dan die spierpijn van? geniet van de Sint!