zondag 23 augustus 2009

Ik had echt een supergoed idee. We zouden naar het strand gaan. Echt gaaf, want ik hou wel van zand en water enzo dus ik was heel erg blij. Om een uur of half 9 ging ik weg om de bus te pakken. Tot zover ging alles goed en was ik zelfs bang om te laat te komen. In de bus gingen we best wel snel en toen kwam ik aan op DHC. Platform af, roltrap af, en omg wat veel mensen. Er stonden échtéchtécht rijen voor tram 19. En niet dat je denkt, oh die 12 mensen kan ik ook wel aan. Maar echt minstens 300 mensen. Na eenmaal een beetje bekomen te zijn ging ik maar ergens vooraan staan. Toen vroeg zo'n tut aan me of ik al gestempeld had. Ik laat het kaartje zien en daar komt de tram. Al die mensen roepen en gillen en doen. Nadat ik in de tram ben gestapt, proppen er op een wonderlijke wijzen nog 5 achter mij. De tram zit stikvol en rijdt alle haltes langs.

Toen op Scheveningen. 5 uur later stond op de website dat er 175000 mensen zijn geweest. En dat was te merken ook. Drukdrukdrukdrukendruk.

Maar ik heb wel op het strand gelegen met een hele leuke jongen. En samen hebben we naar het vuurwerk zitten kijken. En hebben we de zee gevoeld. (l)

1 opmerking:

angelo zei

Gelukkig was het daar rustiger dan in Hoek van Holland