woensdag 5 augustus 2009

Vrijheid = blijheid

Sinds een paar dagen weer lekker mijn ritme aan het omgooien. Ook vandaag, ik zou al een uur naar bed gaan, iets wat ik natuurlijk niet waar kan maken, maar toch wilde proberen. Nu ga ik een uur natuurlijk gewoon halen. Dat is nu nog een half uur, en drie uur eerder dan gisteren. Alhoewel de avonden hier super zijn, mooie muziek van de Beatles gecombineerd met bloggen op mijn vier blogs en ook nog chatten met Chief.

Maar dat moest vandaag maar eens opgehouden zijn, want de hittegolf komt eraan en dus wordt het morgen uber goed weer. Dus moeten we om half 12 natuurlijk al lang en breed bij het zwembad zijn. Daarom ga ik om 1 uur naar bed, zodat ik niet te lang uitslaap. Ik ben al lekker bruin en ik wil nog even door gaan want ik heb een wedstrijd met S die momenteel op Llamas of-wat-dan-ook zit. Dus ik win het nooit, maar doorzettingsvermogen is een must.

Verder is er eigenlijk weinig nieuws. Nogal logisch denk je misschien, het is vakantie en er is geen ramp gebeurt. Ik heb wel al vier boeken uitgelezen sinds ik hier ben. Aangeschoten van Kevin Cook, Onderhuids van Michel Faber en Ik omhels je met duizend armen en Troost van Ronald Giphart. Heb vandaag een paar gedichten gelezen uit Alle goeds van Ingmar. En ik wil nu beginnen aan Wilde Zwanen van Jung Chang. Dus lieve mensen, ik ga lezen.

Welteruste!