zondag 26 oktober 2008

"Opa, vertel eens wat?"

K: 'Kennen jullie het pand van de NVSH nog?'
P: 'Ja, natuurlijk, waarom?' Zei opa.
J: 'Ja, dat kennen we, daar zijn we ook vaak geweest.'
Heel de seksuele revolutie hebben we meegemaakt.

Dit was het begin van een langdurend gesprek over de seksuele revolutie.
Ik vond het niet erg, want het was een onderwerp waar ik zelf om gevraagd had.
Maar toch, wat kunnen opa en oma's lang over iets door praten.
En dan ook over zo'n onderwerp waarvan je denkt, he!
Daar zou ik meer over moeten weten...
Maar nee hoor, dat was geen goede gedachte.
Totdat mijn opa iets leuks zei:

J: 'Maar toen kwamen de blaadjes, en partnerruil.'
P: 'Ja, en dat ging voor ons veelste ver. Elke man las uit boekjes.'
J: 'Op elke straathoek zag je dan die mannen zo'n boekje lezen.'
P: 'Ja, mannen doen dat. Mannen geilen op plaatjes.'

Het bleef een tijdje stil terwijl ik mijn best deed om niet ongelofelijk te zitten lachen.
Wat een leuke les hadden mijn opa en oma mij daar geleerd.

Dus voortaan, dames en heren.
Onthoudt:
Mannen geilen op plaatjes.
Vrouwen niet, vrouwen zijn het sterkste geslacht. ;)

AmitiƩs!

1 opmerking:

astrid zei

Lieve dochter,

Tsja, zo is opa P. Hij praat wel erg lang door altijd.

En dat mannen geilen op plaatjes. Daar hoef je mij niets over te vertellen. De persoon in kwestie is idd van het zwakste deel der natie (zo erg zijn de meeste mannen namelijk echt niet).

dikke knuffel, kus,

mama