dinsdag 7 oktober 2008

Uruzgan

Vandaag was een enerverende dag, eerst hadden we engels, en is het voorgekomen dat ik 0 fouten in mijn werkboek had! Daarna hadden we maatschappijleer. Een zeer nuttig vak volgens velen. Eerst gingen we altijd praten, over veel onderwerpen. Zoals politiek, filosofie en kinderen. Maar vandaag moesten we een poster maken. Dit was helemaal geweldig aangezien ik veel informatie over mijn gekozen onderwerp had. Mijn gekozen onderwerp was uit de 24: Nederlandse troepen in Uruzgan.

Net zo als 4 andere groepjes. Hier ging het dus al mis. Ik wilde een speciaal, geweldig, uniek onderwerp. Wat dus al was mislukt. Eerst wilde ik het alleen doen, maar toen wilde meneer P samen met mij doen en dacht ik, nou vooruit dan. Maar die meneer P deed geen hol dus was ik eigenlijk boos. Maar ik kon niet boos zijn want onze poster werd mooier en mooier.

Dus. Nu hebben we hopelijk en vast en zeker een 10 voor onze/mijn poster. <3
Over uzurgan.

AmitiƩs!

Geen opmerkingen: