zondag 25 november 2007

Nooit meer werken!

Ik wil nooit meer werken! Echt nóóit meer.
Er waren vandaag meer pieten dan kinderen.
Pieten haat ik sowieso al. Zeker als het er dan ook nog eens 10 tallen zijn.
En kinderen vind ik ook niet leuk, zeker niet als ze in de weg staan!

Wie bedenkt er nou zoiets dat de winkels open moeten zijn als het sinterklaas is.
In Voorburg! Het barst hier van de christenen.
En dan gaat uiteraard vandaag de Hema open. Van 12 tot 17.
Ik hoop maar dat ik 200% uit krijg betaald. Want ik geloof er geen barst van.

En het was druk he, echt ongelovelijk hoeveel mensen denken op een zondag, nou vandaag zijn de winkels open, ik ga maar eens boodschappen doen. En ik was natuurlijk zo goed om vandaag maar te werken. En dan gaan mensen praten he:
Persoon 1: Iedere winkel is vandaag open hoor!
Persoon 2: Echt niet, de Jumbo is niet eens open!
Persoon 1: Serieus? Daar moest ik nog naar toe.
Persoon 2: Nee echt, kijk maar. Alle lichten zijn uit.
Persoon 1: Dat is dan jammer, ik ga wel naar de Hema.

Mja, mijn trauma is alweer een beetje weggezakt, na mensen doodschieten in Vc.
En gelukkig maar, want morgen moet ik gewoon weer werken. :(

2 opmerkingen:

angelo zei

Mijn lieve kind het is waar
Je hebt het even heel erg zwaar
Maar schrijf maar lekker door: verhaaltjes met feite(n)
Sint en Piet zijn zo weer pleite!

astrid zei

Lieve Kayleigh,

Idd waarom zijn in Godsnaam de winkels op zondag open.
Ik vind deze column geweldig, vooral het gesprek tussen persoon 1 en 2. Dit soort onzingesprekken hoor je nu eenmaal veel te vaak.
Wie moet er nou perse op zijn vrije zondag naar de Jumbo. Hebben die mensen niks beters te doen.

kusjes,

mama