donderdag 23 april 2009

Vakantie

Op dit moment zou ik een heel betoog kunnen houden over de vakantie. Maar dan word het ongeveer zo'n zelfde blog als hieronder, en dat lijkt me iets teveel van het goede. Daarnaast ben ik niet in zo'n goed humeur om iets geweldig positiefs te schrijven. En besides ben ik eigenlijk gewoon helemaal niet blij. De zon schijnt wel. En ik ben wel over 80 minuten vrij. Maar verder zit het eigenlijk weer ontzettend tegen. En ik ben boos. Op iedereen. Maar vooral op een iemand. En als ik erover ga nadenken word ik nog bozer. Dus dat moet ik maar niet doen.

De week tot nu toe was opzich niet zo heel erg. Behalve dat ik heel het vakantiegevoel al heb en dus geen fuck aan school doe. En dat hoeft ook niet, want huiswerk is verboden ofzo de laatste week. Maar verder kom ik gewoon niet in het ritme. De hele week was het rond 12 uur, half 1 voordat ik kon/wilde slapen. Terwijl het normaal best goed om 11 uur lukt. Mika was ook zo vervelend. Dan gaat dat beest de hele tijd rondjes rennen op mijn bed totdat hij lekker ligt. Ja hallo, ik lig er ook nog!?

Daarnaast zie ik er dus uit als een lijk. Omdat ik s'ochtends geen tijd heb om make up op te doen en omdat ik zo laat naar bed ga. Ook heb ik gister niet gefitnesst terwijl dat wel moest. En OHJA! Mijn pakketje van een maand geleden is nog steeds niet binnen. Dat irriteert me nog het meest eigenlijk. Het is niet dat het zo'n geweldig pakketje is, maar ik word er gewoon gek van om de hele tijd te moeten wachten. En te hopen dat het voor zaterdag binnen is omdat we zondag weggaan naar Lunteren.

En dan komen we bij de laatste... nee nu ik erover nadenken eenalaatste afschuwelijke iets. Lunteren. Pas over 3 dagen. Ik wiiil nu. Maar dat is allemaal niet erg...........


Want ten slotte nog een eerbetoon aan Martil Bril.
Gisteren overleden.... aan kanker....

http://www.martinbril.nl/

1 opmerking:

angelo zei

ken dat geevoel, maar.. het gaat over en daar kan jezelf het meest aan doen. have fun in Lunteren.