vrijdag 1 juni 2007

Intro

Goedenmiddag :)

Aangezien mijn oude site foetsie is, dacht ik, ik begin maar een nieuwe. Helemaal nieuw, zodat ik hem ook bij kan houden en eens per week of twee weken een column kan schrijven. Ik hoop dat deze site net zo druk bezocht gaat worden als die van Language and Humor. Die van Astrid dus. ;)

Nou de meeste bezoekers weten allemaal al wie ik ben, maar voor de nieuwelingen dan maar:
Ik ben Kayleigh en ik woon in Zuid holland. Maar ben vaak te vinden in Gelderland, lunteren. In Lunteren staat binnenkort ons 'tweede huis' zodra het allemaal opschiet. Over Lunteren kan en ga ik meer vertellen dan over waar ik 3/4 van het jaar woon. Maar Lunteren is gewoon geweldig :)

Thuis heb ik een vader en een broertje zitten, ik heb *meestal* een graf hekel aan mijn broertje. Maar hij is toch wel heel lief hoor :) *soms*
Met mijn vader kan ik goed overweg, en met zijn vader en moeder ook. Daar hebben we dan ook een chalet mee gekocht.

Deze site gaat in principe niet alleen over mij, of over mijn directe omgeving. Maar ook over dingen die iedereen meemaakt, die herkenbaar zijn, of juist niet. Nouja u zult het wel lezen... Of niet...

Groetjes Kayl

Geen opmerkingen: