zaterdag 30 juni 2007

Mijn 'prive' leven (week)

Hoi hoi,

Nou dan nu maar een keertje een blog over mijn leven. Omdat jullie het zo graag willen....
Ik zal wel eens mijn week beschrijven, vanaf maandag. Oke? Mooi :)


Maandag, heb je een dag is geen les, moet je gaan fietsen :s.... Met andere woorden, we gingen veldwerk doen voor Aardrijkskunde. We moesten 4 en een half uur rondfietsen en daartussendoor opdrachten maken. Aangezien ik bij een zeer leuk groepje zat, hebben we geen opdrachten gedaan en hebben we een record gehaald met 3 uur fietsen naar Voorburg- Den haag- Wassenaar- Voorschoten- Leidschendam en weer terug naar school. We hebben alle groepjes voorbij gefietst en naderhand de opdrachten overgeschreven, mede daardoor ging pw ak heel erg goed (a)

Dinsdag, het was de eerste dag van de proefwerk week. Best heel leuk, veel vrije tijd wel jammer dat je zoveel moet leren. We hadden twee proefwerken die dag. Engels en Aardrijkskunde. Engels ging niezoheelerg goed, maar Aardrijkskunde des te beter. Toen waren we al om kwart over 11 vrij, en kwam ik thuis toen om half 5 mijn vader en broertje thuiskwamen.

Woensdag, hadden we gezellig Duits proefwerk. Duits.. Het vak waarvoor we dit jaar 3 docenten gehad hebben, en de laatste docente echt super goed was.. not... En drie weken voor de proefwerkweek ziek was. De laatste les Duits voor de proefwerkweek hadden de docenten geen andere oplossing meer dan te zeggen dat ze aan een nieuwe lesmethode deden en deze heette zelfstandig werken! Met het handige excuus: Als er een docente voor de klas staat kauwt ze jullie alles voor, en aangezien jullie ook nog wat mogen doen. Tadaaaaa! Ehm terug op mijn verhaal, Duits proefwerk ging best goed, al had die troela die we de laatste les hadden gezegd dat we de zinnetjes goed moesten leren, waar ik naderhand geen tijd meer voor had en dus de woordjes goed had geleerd. Bleek het dat er 3 oefeningen inzaten met de woordjes :D Ik blij!

Donderdag, toen hadden we een proefwerk Natuurkunde... 90 minuten... Maar gelukkig kwam onze gymdocente surveileren en die zei vrolijk dat we na de 60 minuten als we klaar waren wel weg mochten. Dat was voor mij een hele opluchting, aangezien ik na 25 minuten al klaar was xD Daarna moest ik trouwens met Julien gaan oefenen voor ons betoog over Euthanasie vrijdag. Jaaa onze samenwerking was echt top! We zaten achter de computer muziek te luisteren en spelletjes te spelen, terwijl we elkaar tijdens op msn zeiden: nu moeten we echt beginnen hoor. Uiteindelijk is hij na een uur weggegaan en hebben we s'avonds het betoog gemaakt :p


Vrijdag, dat was een interessante en hele gezellige dag. 'Sochtends hadden we een Franse leestoets, van 30 teksten lang. +_+ Daarna hadden we de pauze waarin ik me haast doodgeleerd heb om het geweldige betoog te leren. Wat we helemaal uit ons hoofd moesten kennen..... Toen kwam het spannende moment, we zaten in de klas, kregen een paar cijfers terug, en daarna het betoog!


Een andere jongen uit onze klas ging, en hij hield het over Euthanasie. Wij moesten daarna. Ons betoog was prachtig, al zeg ik het zelf. We hadden een goede stelling: Wij vinden dat Euthanasie in alle landen legaal moet worden, want het is nu alleen legaal in Nederland, Belgie en Zwitserland. Julien verzon er snel een argument bij, een super goede ook. Al met al viel het echt niet mee. De tegen argumenten stroomden na een tijd onze kant op (aangezien de docente zei ja weet je wat er mis met jullie is, jullie denken niet na), en julien verweerde zich dapper, maar... liet mij niet praten. Dat was wel een beetje flauw, en daardoor heb ik waarschijnlijk ook een lager cijfer. Mja boeiend. Ik dacht dat ik een 1 zou halen omdat ik het niet uit me hoofd kende, maar mensen deden het vele malen slechter dan wij, wat logisch was trouwens(te weinig tijd)


'Smiddags kwam Paul, ik helemaal blij, want ik had hem al anderhalve week niet gezien. Paul is heeel lief en slim en nog veeeel meer :) Ik hou in ieder geval heel veel van hem :) En dat moet hij even weten, aangezien de rest van de dag te prive voor deze blog is en daarmee is het begin van het eind van dit verhaal aangekomen :)

Dus Grtz en liefs!
Kayl

5 opmerkingen:

astrid zei

Hai Kayl,

Een heel komisch verhaal. Whaha. Wat heb jij trouwens een bezet leven zeg. Wouwie,

Liefs Mama

mistery_woman zei

Wordt het net spannend, wat is er nu leuker dan een verhaal over verliefde pubers op een roze wolk; houdt ze op...! mutsje !!
Nee hoor, grapje
Ja , je hebt 't inderdaad druk maar niet altijd met de dingen die je moet doen , hihi
kus Karin

angelo zei

Kayl,

Tis toch wat die proefwerkweken, bijna net zo wreed als Jackass. En je hebt gelijk: je kan niet ALLES op je weblog kwijt!

PaulFW zei

Nou? Ik wil eigenlijk wel weten wat er die vrijdag gebeurd is. Ehm. Laat maar.

Groetjes en kusjes,

Paul

Anoniem zei

kay sorry dat ik je niet liet pratten het spijt me
maar jij kon er ook wel wat van