dinsdag 15 april 2008

Because You're loved.

Toen ik vandaag wakker werd, met een heel gelukkig gevoel van binnen en met een stel zombies aan de eettafel tegenover me, bedacht ik me dat ik het toch wel heel goed had eigenlijk. Ik weet niet waar ik mezelf mee vergelijk. Maar soms dan weet je het gewoon. En soms vergeet je het ook even. Volgens mijn vader ben ik dan hypocriet maar volgens mij ben ik gewoon 16.

Ik had vandaag maar 5 uurtje school, en dat is toch wel erg relaxt als je aan het begin van een doodvermoeiende week zit. Gelukkig kreeg ik een 9! terug voor scheikunde waar ik bijna van geluk om kon huilen... Het proefwerk ging ook geweldig goed. Maarja, dat idee heb ik helaas altijd..

En over een uurtje liggen mijn nichtje, broertje en ik in het water om ons diploma naar binnen te slepen. Ik zou bijna zoals mijn moeder zeggen: Ik heb er zin an!

Ik heb geen zin in morgen. Een engels proefwerk. 6 uur les. Niks leuks aan. :( Het is morgen woensdag omdat het woensdag is. Dat is toch raar. Waarom heet het niet zoals in duitsland, mitwoche. Dat slaat tenminste ergens op en t klinkt nog ook. Maarja, wij leven in Nederland, volgens lange Frans het racistische Nederland. Ik weet het niet, alleen vind ik het raar dat Verdonk de doodstraf wil herinvoeren.


Nederland is geen Nederland meer, en daarom heb ik besloten dat ik zo snel mogelijk na mijn 30ste naar een ander land verhuis. xD

Zeg maar dag tegen Kayl!

http://www.youtube.com/watch?v=XDkfSdJWm4c

Because you are loved! <3

2 opmerkingen:

angelo zei

Goed zo en nogmaals gefeliciteerd.

Ronald

angelo zei

en blijf lekker in Nederland