vrijdag 11 april 2008

I want to break free!

Goedenavond Dames en Heren die mijn blog lezen, en de rest van de wereld.

Hoe moet je een blog beginnen wanneer je je schuldig voelt? Misschien met slijmen, of met complimenten geven aan andere mensen. Misschien door onverschillig te doen, of misschien door je pure frustratie er maar uit te gooien.

Als ik het wist had ik wel eerder geschreven. Waar je dus weer aan kan zien dat ik misschien maar beter geen psychologe kan worden. Ik weet niet eens hoe je moet reageren als je je schuldig voelt. :

In ieder geval, dat was mijn beginstukje. De laatste tijd heb ik weinig geschreven, natuurlijk vanwege de bekende smoes, ik had het te druk. Een aantal weken geleden was het Pasen en ben ik naar mijn lieve vriendje geweest, twee weken geleden was ik jarig, en vorige week hadden we familiebezoek!

Het was allemaal onwijs gezellig, maar daardoor ben ik een beetje mijn blog en de rest van het leven vergeten. Ik zal de komende weken weer erg aan het schrijven gaan en jullie allemaal plezieren met mijn geweldige creativiteit die er op dit moment even niet is aangezien we net een poster moesten maken bij Aardrijkskunde.

Jullie horen van mij!

1 opmerking:

angelo zei

Gelukkig, je bent er weer. En je hoeft je niet schuldig te voelen: als je geen inspiratie hebt.....

Ronald