dinsdag 15 april 2008

La balade des gens heureux

Mijn vader was degene die ooit eens in mijn vriendenboekje bij idool Jantje Smit schreef. Zo was mijn vader ook eens degene die (samen met mijn moeder) mij de naam Kayleigh gaf. Dan zou je toch denken dat het een echte muziek kenner is! XD Maar nee hoor, hij kende dit nummer niet eens!!!!!:

http://www.youtube.com/watch?v=Dgy6Ai5X13M&feature=related


De echte muziek kenners zingen dit natuurlijk zo gezellig met mij mee. Nee hoor, grapje. Maar ik word wel heel blij van dit nummer.

Voorderest word mijn broertje gek van me omdat ik de muziek zo belachelijk achterlijk neurotisch hard heb. :$

Sorry!!


Lieeeefsss Tama[S]hiiii


ps; hij kende het liedje toch wel! Alleen niet toen ik het zong!

2 opmerkingen:

angelo zei

Is het niet de ballade des temps heureux? ronald

Anoniem zei

uhmm zongen we dit ook niet bij frans ? -.- met de klas erbij klonk het namelijk verschrikelijk zonder kals was het wel geselig nummer :P