zaterdag 26 april 2008

The future is unwritten <3

Eindelijk is het dan maandag. De eerste twee dagen in dit hemelse paradijs zijn al voorbij. We gingen weg, en het was alsof er een nieuwe wereld kwam. We gingen mijn tante en nichtje ophalen, en de tent. We hebben nog nooit zo vol gezeten sinds we geen 'heel' gezin meer zijn. Nadat we op weg waren duurde de reis heel kort, omdat mijn nichtje en ik allerlei mooie muziek aan elkaar lieten horen en we ondertussen een beetje aant praten waren over de weken hier in Lunteren.

Toen we er waren was er weinig veranderd, tot dat we bij onze chalet aan kwamen. Het geheel was luxe en deed me denken aan zo'n mooi blaadje in een chique tuinblad ofzo. Ik kan het niet beschrijven, maar foto's zeggen genoeg. Alleen heb ik jammer genoeg nog geen foto's. xD

Toen we aankwamen konden we bijna gelijk door naar een verjaardag hier 10 meter verderop. De hele familie was er al en we hadden twee bakken met plantjes bij een hele leuke boer hier verderop gehaald. Hij had ook een kat, en toen ik vroeg of we soms de kat mochten mee nemen zei die heel nors: Van mij mag je, maar mijn dochter wil niet. (Zijn dochter was 2 keer zo breed en 2 keer zo groot als ik) En toen ik later hoorde dat zij 13 was schrok ik me kapot.


Boerenleven zal het wel zijn. xD

Maar goed, dat is al 2 dagen geleden. Gister zijn we gaan zwemmen en een beetje lui gaan doen. En nu is het alweer maandag. We gaan dadelijk naar het dorp. WAAR OOK EEN HEMA KOMT. En dan gaan we daarna weer terug om de tent op te zetten. +_+


En wat we de rest van de week gaan doen, dat weet ik niet.
Het is ook niet zo belangrijk.

Want zoals mijn ma zegt: Leef nu en denk niet aan morgen.
Of zoals ik zeg...

The future is unwritten.

Lovesss... Kayl.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

heelll interesant ....
volgens mij heb je nu egt een hekel aan hema's he ? :P

angelo zei

Gezellie EN vakantiewerk in de buurt, lol