maandag 24 september 2007

Autorijden!

Hallo allemaal

U heeft het allemaal vast gelezen, ik heb een vervolg column geplaatst op deze site! Elke weekend komt er een nieuw deel. En dan wacht u natuurlijk met spanning op de volgende! Want zo gaat dat het, in GTST, in BB, in ONM en zelfs in ER papa! Er gebeurt wat verschikkelijks vlak voor de Zomer stop en dan bent u de hele zomer helemaal zenuwachtig omdat u graag het vervolg wilt zien. En zo trekken ze kijkers he! Ik bedoel ze laten iemand dood gaan, omdat die gene niet zo veel zin meer heeft en dan aan het eind van die zomer stop, blijkt diegene als een boze geest verder te leven in het dramatische leven van de andere spelers!

En wat antwoord mijn vader daarop: Dat is fantasie, en het leven hier op aarde is realiteit. En daarom vond mijn vader het niet leuk dat ik vanaf mijn geboorte werd opgevoed met GTST. Want mijn moeder keek het altijd. En hij was dan bang dat ik het verschil tussen werkelijkheid en onwerkelijkheid niet meer zou herkennen! Nou dat is toch harstikke goed gekomen (A).

In ieder geval, die spanning he. Die is er ook met autorijden. Ik weet niet waarom maar ik vind autorijden leuk. Het zal wel zoiets zijn omdat het natuurlijk weer niet mag. Want je mag pas na je 18e autorijden. En alles wat niet mag is natuurlijk geweldig. Maar toch vind ik het leuk. Alleen al in de auto zitten is geweldig. De geur, en nee dan bedoel ik niet de geur van mijn pa zijn shaggie! Maar bijvoorbeeld van de benzine of dat ruiten-schoon-makend-spul.

Vooral naar Lunteren rijden is geweldig. Vooral omdat je de ene keer 180 rijd, de andere keer 5. Oké dat is misschien ietsjes overdreven, maar op de snelweg mag je 120. En op de camping maar 15! Toen ik nog jong was. Vroeggah dus! Toen ging ik altijd het laatste stukje op mijn vader zijn schoot zitten, en dan mocht ik sturen. En dat altijd onder het toeziende oog van mijn hysterische moeder, die het uiteraard helemaal niks vond. Logisch want een keer waren we op een haartje na tegen een boom opgebotst. Ik was zo jong dat ik nog nat achter de oren was, en gewoon het stuur losliet toen het dreigde fout te gaan!

Dus rijden kan ook gevaarlijk zijn, maar dat weet natuurlijk iedereen. Je mag ook niet rijden met net ingenomen medicijnen, of met alcohol op. Of als je gaat bevallen. Want dan kan je beter een taxi nemen, hoe duur het ook moge zijn. Veiligheid voorop hé!

Maar goed, ik schrijf de volgende keer wel een stuk over hoe het was bij Kaatje en Gj. En hoe ik Gj geweldig goed heb verslagen met poolen... Not... Want ik moet nu gaan werken..
Dikke kus!

5 opmerkingen:

PaulFW zei

Hoe sneller hoe beter. Autorijden is da bomb! Ik zit nu te wachten tot ik er zelf ook mee mag beginnen. Duurt nog even ben ik bang. :p

angelo zei

Kayl. denk je aan de oudere lezers met die fletse lettertjes, mijn bril verslijt zo!En motorrijden is.....

G Corner zei

Ga jij nou maar leren in plaats van autorijden!!

Hoe dan ook, even een reactie op jou ... reactie:P Kleuren zijn hip, en het valt perfect te lezen, en anders koop je maar een bril of laat je het iemand voorlezen. lol

Gr, G

mistery_woman zei

of je leest het niet..........

Ben benieuwd Kayl, naar de volgende..........

Zo´n straf was het toch niet ??? ,hoop ik :(

kuss meisje

Anoniem zei

JA eeeeeeeh..... en ikke maar wachten op dat verhaal over hoe het by ons was!!!! Kost me kapitaaaalen,maar een leuk stukje ho maar!!! DE GROENTEN!!!! GJ!!!