woensdag 19 september 2007

Het is vrijdag en we komen samen

Dit is het eerste zinnetje van de Hi reclame slash liedje.
Helaas is het geen vrijdag. En helaas komen we niet samen.

Ik zit nu namelijk in het ict lokaal, waar we rare uitleg hebben over database. En nog veel meer rare dingen. Gelukkig vind de docent het niet erg dat we liever zitten te msnen dan dat we 5 bladzijdes over dit soort onderwerpen zitten te lezen:

· Belang van databases
· Koppeling van databases
· Datamining
· Privacy
· Geografisch Informatiesysteem


Nee, dat is toch niet helemaal mijn stijl, en ik zit dan ook vele malen liever te bloggen, of met klasgenoten te praten over wat voor weer het nu eigelijk buiten is terwijl wij binnen in een kelder zitten met 5 graden onder 0. Achja. Het leven is hard.

En ja school is ook hard, zometeen hebben we weer een gezellig uur van Onze Mentrix die vast weer geweldige leermanieren uitlegt. En ja ze helpen vast, alleen dan moet je niet het verkeerde leren zoals ik gisteravond heb gedaan. Gelukkig was het niet zo erg want het s.o. was erg makkelijk.

En dan moet ik met al mijn power die ik nog heb vanmiddag werken. Om 4 uur. Bij de Hema. Nee, eigelijk zou ik gewoon moeten zeggen, ik heb er geen kracht meer voor. Maar wie boeit dat nou.. Wie maakt dat nou uit of jij er geen kracht voor hebt. School bijvoorbeeld, die maakt dat helemaal niet uit of de Hema directrice, die zou dat echt geen fuck boeien. Die zegt: Jij werken moette! En wel nu! Alhoewel het is geen buitenlander, dus het zal wel keurig ABN zijn!

Dus de moraal van vandaag is: Het tshirt van Gerard en Joling is overbodig, want niemand boeit het iets dat jij er geen kracht meer voor hebt. Want je hebt toch verplichtingen en die moet je uitvoeren, of je nou ziek, moe, ongesteld of slap of whatever bent... Het maakt allemaal niet uit!

Nederland is toch een apart land...

Groetjes
Het Hemameisje!

2 opmerkingen:

PaulFW zei

En zo is dat. Bovendien is gerard echt ehm.. tja. Gerard.

angelo zei

Rechten en plichten, vooral die laatste kunnen soms onredelijk lijken maar alles helpt mee aan structuur en structuur heb je nodig in het leven. Je begrijpt me wel.