maandag 3 september 2007

Waarom vrouwen goed zijn!

Vrouwen zijn sowieso goed want ze zijn het sterke geslacht, maar toch hier een paar argumenten waarom!

  1. Vrouwen kunnen van alles dragen, van een broek tot een rok van een topje tot een trui.
  2. Vrouwen kunnen meerdere dingen tegelijk, en doen die ook nog eens goed.
  3. Vrouwen kunnen praten maar ook luisteren.
  4. Vrouwen hebben meer diepgang, ze denken niet zoals mannen alleen maar aan seks.
  5. Vrouwen zijn sterk genoeg om kinderen te baren, en ook voor de gevolgen op te komen.
  6. Vrouwen kunnen koken en hebben gevoel voor mode.
  7. Vrouwen kunnen zich mooier maken als ze een slechte dag hebben.
  8. Vrouwen zien elk moment van de dag iets leuks op tv, soaps enzo.
  9. Vrouwen hebben meer ruimte voor telefoonnummers in hun hoofd.
  10. Vrouwen geven het tenminste toe als ze fout zitten.

Vrouwen worden vroeger volwassen en blijven dat! Mannen niet ++

Er zullen er ongetwijfeld veeeel meer zijn, maar dit zijn de beste die ik kan verzinnen. Ik hoop niet dat mijn vriendje en vrienden nu boos op me zijn, zowel zeik maar in het comment. En Remco, jou verbied ik het! Reageer dan maar helemaal niet meer :p

Voorderest ben ik blij dat het goed gaat met me mama, en hoop ik dat ze na 17 September weer beter voor zichzelf gaat zorgen, en dat ik der vaak zie in dit rampenjaar.
Dinsdag is het weer tijd voor urenlang in een eng leeg lokaal te zitten met een martelende docent. Na 7 weken vakantie, een periode van waanzinnig veel dingen, moet je je weer overgeven aan het feit dat je dadelijk van je vrijheid wordt beroofd.

Het zal voor sommige vast minder erg zijn, voor enkele zelfs 'leuk'. Maar nog altijd zie ik het als een vrijheidberoving voor een goed doel. En dat geld voor de meeste mensen van deze aardkloof waarschijnlijk ook zo. Ik zou dolgraag volwassen willen zijn, met een eigen huisje, eigen inkomen, later kindertjes (ik wil helemaal geen kinderen! Maar anders ist niet huisje, boompje beestje toch?) Dat lijkt me nou echt leuk. En natuurlijk zitten er valkuilen in de grote mensen wereld. Zoals hypotheken, verzekeringen en rekeningen. Je hebt geen moeder of vader meer die je was doet, je eten maakt of schoonmaakt. Maar ach, als je op een bepaalde leeftijd komt, en dit geld zeker voor vrouwen kijk bovenstaand rijtje, dan kun je die dingen gewoon!

Natuurlijk is het moeilijk, en moet je ouder worden, je zelfs ouder gedragen. Maar als ik een mooi citaat uit een boek mag voorlezen: Zorgen zijn zorgen, alle zorgen zijn even erg, net zo als de problemen. Ieder mens heeft problemen, grote of kleine mensen problemen, maar beide zijn ze even erg, aangezien kleine mensen minder verantwoordelijkheid gewend zijn.

De moraal van dit verhaal is, dat vrouwen sowieso beter zijn, en al helemaal als ze volwassen zijn. Volwassen zijn is ook geweldig, maar je moet wel de gevolgen kennen van het volwassen zijn :p En nu ga ik slapen omdat ik zo denk dat ik vandaag genoeg wartaal heb gezegd :P

Welteruste!

3 opmerkingen:

angelo zei

Kayl, je hebt gelijk: vrouwen zijn geweldig, maar mannen kunnen ook koken, ook naar soaps kijken en zijn iets handiger in puinhopen (al dan niet van een ander) opruimen. Venus en mars, weet je wel: wat een geluk dat we niet allemaal gelijk zijn. Verder een prima verhaal filosoofje!

PaulFW zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
PaulFW zei

En natuurlijk faal ik er in om mijn reactie aan te passen. Wat ik wilde zeggen was dat het allemaal best te lezen is als je het met een korrel zout neemt. :)