zondag 30 september 2007

Here with me

Oh I am what I am, I'll do what I want,
but I can't hide I won't go, I won't sleep,
I can't breathe,until you're resting here with me
I won't leave, I can't hide, I cannot be,
until you're resting here with me.

Goedenavond allemaal!
Ik weet dat het laat is, maar ik wilde deze prachtige ervaring nog even met jullie delen!
Het was vrijdagavond, een uurtje of 3 en ik was hard aan het werken, alhoewel.
Nee ik had net pauze. Waar ik erg aan toe was, want om de een of andere reden wilde het werken niet echt lukken vandaag. Misschien lag het aan het feit dat ik 4 en een half uur moest werken, misschien aan het feit dat we vandaag naar Lunteren gingen!

En dan ik hoor, ja ik moest weer werken tot 6 uur. Waarom heb ik nou toch altijd pech, waarom krijg ik altijd zo'n Donald Duck gevoel als het totaal verkeerd gaat.... Ik zal het jullie vertellen mensen. Over precies 3 uur was ik thuis. En dan zouden we gauw gaan eten en op weg gaan naaaaaarrrr Lunteren! Ja een heel weekend in Lunteren. Precies! Twee hele dagen in Lunteren. Het was een wonder!

De natuur was prachtig, de stilte, de bomen, de lucht. En je slaapt daar zo goed, en zo fijn, en zo licht. Het is echt als een wonder. En mijn opa en oma hadden het chalet ook nog eens prachtig verder ingericht. Zo stond er nu een 'stille' vaatwasser! Een magnetron, en een geweldig gezellig ingerichte woonkamer. En terwijl ik dit schrijf denk ik aan mijn oma die nu hopelijk net thuis is uit Parijs! Waar ze hopelijk een geweldig weekend achter de rug heeft!

Maar goed, dat weekend was gauw voorbij, want hier zit ik weer. In het grauwe, drukke, overspanne, verplichtingvolle, milieuverkuttende Veurburg....

Gegroet medemens!

2 opmerkingen:

angelo zei

maar toch fijn de accu ff opgeladen!

PaulFW zei

Ah, de plicht roept, ik ken haar.