zaterdag 15 september 2007

Hyperbolische dag

Goedenacht allemaal!

Vandaag, vrijdag de 15e was
het een hyperbolische dag.
Ja natuurlijk weet ik wat
hyperbolisch betekend. Maar
ik heb er een eigen woord van
gemaakt. Ik las het in het boek:
Katie.com, het boek dat ik van
mijn moeder heb gekregen. Onder
het mom van voorlichting over internet.
Ik heb het boek gelezen, en het is prachtig.

Een mooi voorbeeld van wat voor enge dingen er op internet kunnen gebeuren.
Internet is een prachtig iets. Het is een techniek die gebasseerd is op communicatie.
Het is snel, makkelijk, verslavend en... gevaarlijk.

Ik heb woensdag gesolliciteerd voor de Hema, en ik ben aangenomen. Ik ga morgen mijn kleding halen, wat bestaat uit een 'pantalon', 'polo' en een 'sjaaltje'..... What the heck? Ja ik heb dus kleding aan om vakken te vullen... En als het nou alleen een polo zou zijn.. Maarja....

Zolang het verdiend is het niet belangrijk he? Het gesprek zelf was wel lachwekkend. Haar eerste vraag was waarom ik nu bij de Hema wilde werken. En haar tweede wat ik eigelijk niet zo leuk aan de Hema vondt. Ik vond het moeilijk om te bedenken wat ze wilde horen... De waarheid of een zelfgemaakte waarheid... Moest ik zeggen dat ik liever niet bij de fietsen/verf afdeling wilde werken, of dat ik de kleding nou niet bepaald geweldig vond. Of moest ik keurig zeggen: Nou, eigelijk niets. Ik vind de Hema een geweldige nette winkel. Ik heb er maar iets tussen in gezegd.

Maar vandaag was toch wel een topdag. Eerst 2 uurtjes school. Toen snel naar huis, waar ik op de fiets nog gebeld werd. (Ja levensgevaarlijk!) En daarna met mijn lieve tante naar Leidschenhage ging. Waar we lunchte bij Délifrance (Waar je zeer lekker kan eten, en waar het er goed uitziet!) en gingen shoppen bij leuke winkels.

En geslaagd ben ik! Ik dacht dat dit het hoogtepunt van de dag/week/maand/jaar was. Maar s'avonds gingen we naar een feest. Mijn achtertante en oom waren 35 jaar getrouwd. En waar we volgens mijn achter-achter-achter nicht heen gingen was een dinnershow.. Nou niet dus. We gingen eerst tapas eten, en daarna kregen we een rondvaart op het prachtige water van Den haag! En ik had ook nog obooma gezien. (Ik schrijf het vast en zeker niet goed) Maar het is een kat... :p

Nu zit ik achter de geweldige computer, die opeens een stuk minder interessant is als je er nog maar 2 dagen per week achter mag... Vaag... En morgen? Morgen moet ik hard studeren en ga ik naar de Hema om kleding en huisregels te halen. En ik ga ook nog naar Zinn om met een geheim iemand af te spreken. Allemaal via internet. Nee hoor grapje. Het is Otto maar! (a)
Nu ga ik denk ik naar bed, want het is toch erg saai op msn enzo.

Liefs!

6 opmerkingen:

angelo zei

Kayl,

Succes en die Ooyevaart is leuk!

Kayleigh zei

Jaaaa! Zeker weten! Hoe weet jij dat het de Ooievaart heet? :P Ook een keer meegeweest? Het schijnt dat het ook bij de Sluis in Leidschendam is enzo!

Anoniem zei

drukke dag dus:) hoop dat je het leuk gaat hebben daar bij de hema ;) en ik moet zeggen dat ik vind dat je blog toch wel heel goed geschreven is

Anoniem zei

En ik ga ook nog naar Zinn om met een geheim iemand af te spreken. Allemaal via internet. Nee hoor grapje. Het is Otto maar! (a)

Maar Otto is heeeeel geheimzinnig... maar die blonde juffrouw bij Zinn nog veel geheimzinniger!

PaulFW zei

Ga je ons nog uitleggen wat een hyperbolische dag volgens jou precies is? :P

Kayleigh zei

Hahaha, nee! Dat is geheim (A)