zondag 7 oktober 2007

Bij Kaatje en Gj thuis

Hallo allemaal,

Dit keer een verslag van iets wat eigelijk al 3 weken geleden is gebeurd.
Maar het is nooit te laat.

Vrijdagavond 14 September (Dacht ik)

Ik had gewerkt, was moe, en zou naar mijn lieve Paul gaan. Maar ik was erg moe, had geen geld, voelde me niet lekker en nog een paar dingetjes. Maar de volgende dag werd ik aangesproken door Kaatje, of ik dit weekend wilde komen. (Vergeef me sil vous plait als ik een fout ergens maak, het is dan ook al 3 weken geleden!) Maar ik ging naar ze toe!

Eerst, kwam Gert jan mij ophalen, en nou moet u weten, Gert jan is een beetje gek. Dus we gingen boodschappen doen, in Nootdorp. Allemaal onwijs leuk, toen gingen we naar hun huis, nadat we natuurlijk gezellig boodschappen hadden gedaan, ik een chocolade ei had gekregen en we alweer onze eerste ruzie hadden gehad!


Maar s'avonds gingen we poolen! Dus we stappen zo in de auto, en ik helemaal vrolijk, maar GJ merkt daar natuurlijk niks van. Dus we gingen naar dat cafe. Zegt GJ zo: Als ze moeilijk gaan doen over je leeftijd, dan ben je Kaatje der dochter. Dat is gemeen he! Als u dat hieronder nou allemaal even post, dan heb ik ook weer mijn gram gehaald. xD Maar toen gingen we uit eten! En het was echt heel erg gezellig en lekker! :D:D

Toen gingen we poolen, en verloor ik hard. Maar dat is natuurlijk bijzaak! En/maar/of het was wel erg gezellig, en er was leuke muziek, en veel jongeren. Echt goed café. (ik heb mijn pa ook al bijna overgehaald!) Dus nu maar wachten op de volgende keer. En dan betaal ik, heb ik al gezegd, dus dat kan pas over 3 weken. XD haha!

En toen gingen we weer naar huis, en mocht ik achter de computer. Die best wel langzaam is, maar dat verpest het chatten natuurlijk niet. En toen heb ik nog een heel boek uitgelezen. Namelijk het boek: Phileine zegt sorry. Ik raad iedereen het aan om dit boek te lezen. Echt een supermooi boek met allemaal onbegrijpelijke raadselachtige woorden. Maar zoals u weet hou ik van onbegrijpelijke raadselachtige woorden!

Nou dit was het geweldige stuk over de keer dat ik bij Kaatje en Gert Jan was. Speciaal voor Gert Jan, die er zelfs een comment voor over had op mijn blog!


Greeetz!

3 opmerkingen:

PaulFW zei

Nou je moet anders maar snel weer eens hier heen komen, ik weet zelfs de weg al in voorburg, dat geeft al aan dat ik veelste vaak naar jou toe ga ;)

angelo zei

haha, Paul dat gaat goed nu nog in Nootdorp (of is het Pijnacker), Giphart schrijft inderdaad "lekker", de dvd al gezien?

astrid zei

Paul, Je kunt nooit te vaak naar Kayl toe gaan.
GJ is echt ontzettend maf. Hij doet altijd pesterig tegen Kayl, maar dat heet apenliefde, dat geeft aan dat ie gek op haar is.
En hij is van mijn leeftijd, dus oud, whaha
Ik ben blij dat ze altijd bij Kaatje en GJ terecht kan.
Daar krijgt ze de rust die ze kan gebruiken, althans... dat van dat poolen wist ik ook niet hoor.

Assepoester, mama van Kayleigh