woensdag 17 oktober 2007

Herfstvakantie

Jaa, lieve mensen, het is weer zover!

Overmorgen is het vrijdag, en dat betekend normaal weekend, nu betekend het Herfstvakantie! U zult allen vast heel blij zijn. Want na al dat harde werken, na al die overspannen mensen. De overspannen mensen die u vast ook tegenkomt, op uw werk, op school of misschien wel gewoon thuis.

Want, echt waar, vakantie is nodig. Voor iedereen. Het liefst om de 5 weken, maar dat gaat natuurlijk ten koste van van alles en nog wat. En nee, ik weet niet wat.

En vakantie, betekendt, althans voor mij, Lunteren! Ja, eindelijk weer naar mijn geliefde plaatsje. Ik heb geen flauw idee waarom dit steeds meer betekend voor me, maar ik vind het echt geweldig. Elke dag opstaan met het gevoel; ja nog een paar dagen en dan.... Als je zoiets nou aan iemand kon vragen he.

Gewoon iemand, sommige mensen vragen het aan god. Zou hij echt antwoorden? Zouden die mensen meer weten van het leven dan mensen die bijvoorbeeld atheist zijn? Ik weet dat er geen antwoord op deze vragen is. Maar toch denk ik, dat het soms heel fijn kan zijn om iemand te hebben waarin je kan geloven. Ze zeggen wel eens: Als je niets meer hebt, dan heb je altijd nog je hoop. Maar als je ook nog in iets geloofd, dan heb je nog meer hoop! Denk ik...

Ciao!

3 opmerkingen:

G Corner zei

Zucht... Lunteren:P Nja t zal wel geweldig zijn daar, hehe.

Overigens een paar opmerkingen. Volgens mij heb je élke keer het woord ''betekent'' verkeerd gespeld:P

Een werkwoord na ''het'' krijgt altijd een t, en ik weet niet waarom, maar volgens mij kan het nooit ''betekendt'' zijn, maar dat kan ik ook fout hebben. Overigens schrijf je ''herfstvakantie'' niet met een hoofdletter, alleen zoals bij jou als titel, of aan het begin van de zin, maar niet midden in het verhaal.

Verder ben ik het met je eens dat de vakantie hard nodig is:D Ook al zal dat voor sommige mensen uit onze klas niet uitmaken, want die zijn toch nooit op school:P

Je weet vast wel over wie ik 't heb. Trouwens, jij moet niet ook zo worden als haar hoor haha.

Tot morgen. Als je er dan bent?

xx G

angelo zei

Haha, iemand was me voor, maar geniet van je vakantie.

PaulFW zei

Ik heb zelfs zin in Lunteren, kun je na gaan =p