vrijdag 5 oktober 2007

Kuch Kuch

Zitten we hier dus in de ict les, spelletjes te spelen, opdrachtjes te schrijven, te msnen. Dingen die iedereen wel eens doet. Maar dan zit er dus een iemand in onze klas, en die doet hele andere dingen hoor. Die speelt spelletjes, en zit te msnen en luistert gare muziek. Jaa muziek waarvan hij zegt dat het 'het' is. Ofzoiets.. In ieder geval, mensen die dat niet luisteren zijn volledig debiel. Althans dat schrijft diegene op zijn blog: http://gcorner-corner.blogspot.com/.

Maar ach, dat is Gideon maar. En Gideon is een beetje raar. Hij luistert rare muziek, hij kijkt rare programma's. Hij is dol op Bob Dylan... Dylan spreek je heel anders uit dan je schrijft, en ik weet het dus niet uit te spreken. Owh ik hoor nu van hem dat het dus Dillan is ofzo.... En dat ik ondanks mijn 7- voor Engels geen Engels kan...... En hij is ook op een hele boel dingen helemaal niet dol. En Gideon slaat terug. : Normaal slaan jongens ook wel terug. Maar Gideon slaat nogal hard terug. En dat is irritant. En hij prikt met een geodriehoek.. Ook al irritant. Maar goed....

Vandaag is het vrijdag! Vrijdag! Jaaa weekend. Alhoewel ik maar 4 uur school heb, moet ik hierna dus wel gewoon 5 uur werken. En opzich is dat heel erg leuk, alleen woensdag was alles verkeerd gedaan. Heel de sokkenafdeling en kleding afdeling. En toen werd iedereen begeleidt. Maar goed, ik had noch de sokkenafdeling, noch de kleding afdeling gedaan. Dus ik vond het idioot!

Nu ga ik!
Ciao

4 opmerkingen:

PaulFW zei

Lekker niks van aan trekken, jouw blog is beter en Gideon moet niet klieren met zn geo. En mijn muziek is al "HET" dus hoe kan die van hem het dan zijn. :D

Kayleigh zei

Ik houuu van u! Maar waarom was je vanmiddag niet online en nu ook weer niet. Hehehehe :p Ik mis u!

astrid zei

Hai Kayl,

Kijk eens naar de oude Van Kooten en de Bie, Koos Koets. Zij moet houden van de ieuwe Bob Dylan en de Oude Bob Dylan.
Bob Dylan is history en niet interessant. Nooit geweest ook.
En laat Gideon maar kleppen.
Pak een ouderwetse lineaal. Komt ie met die Geo-driehoek, sla hem op zijn vingers met de lineaal.

Mama

Kayleigh zei

Nee hoor, Gideon is best aardig, en nou doet ie ook lief terug, tenminste dat mag ik hopen. :P