woensdag 11 juli 2007

Deze week, en de vakantie


Halloooo

Als eerste wil ik deze column beginnen met een droevige gebeurtenis, Astrid haar kat, Kimmi, is uit het raam gevallen. Maandag om half 6 sochtends. Waarschijnlijk leeft Kimmi niet meer, of ligt hij doodsbang en zwaar gewond in de bosjes. Ik wil Astrid sterkte wensen en niet alleen met het verlies van Kimmi.


Vandaag was een vage dag, ik werd om half 12 wakker, waarna ik nog een lange tijd in bed lag na te genieten van mijn vakantie in Voorburg. Daarna ging ik douchen en stofzuigen. Het was dus al erg boeiend, waarna me vader thuiskwam met de mededeling dat ik toch Havo ging overdoen. Aangezien de leraren unaniem op vmbo hadden gestemd was de beslissing bij me pa....

Maar, ik heb dus al een weekje vakantie eigelijk. Vrijdag rapport ophalen, wat er bijzonder florissant uitziet. En vrijdag komt de chalet als het goed is. Daar wil ik heel graag bij zijn, maar mijn vader denkt er anders over. Nou kan ik nog 8 weken in Lunteren zitten, genieten van het mooie weer, of niet :p Maar hopelijk wel, want er is een prachtig zwembad, en het is tijd om lekker bruin te worden.

Voorderest gaan we het even over muziek hebben, dit is hele goede muziek!!!:

Nightwish! Alles van het hele album, maar vooral Nemo, She is my sin & Over the hills.
José Gonsalés met Heartbeats.

The arcade fire met In the backseat & Rebellion.
Mika, alles van Mika is goed! Vandaar dat mijn kat zo heet! Maar vooral Relax (Take it easy!)
Dido, met White flag, Here with me, Sand in my shoes!
Alphaville, kennen veel mensen wel, met Forever Young!

David Guetta met Love is gone!
En James Brown met I feel good!

Nou mensen dit was het dan weer voor vandaag, morgen ga ik gezellig een ijsje eten met iemand bij Zinn! Heb je ook zo'n zinn?

Liefs kayl aka Tamashii
Terererere I feel good!!!!

6 opmerkingen:

angelo zei

Music is my first love. Succes volgend jaar!

Anoniem zei

Hehe, toch nog over!

Anoniem zei

HEY ik weer ik ben wel irritant maar wou nog zegen dat ik nast MEvrouw Vroomans stond toen je pa belde

Anoniem zei

Hey Kayl :)

Sorry to hear about the cat :(.

Wel goed dat je wel de Havo gaat doen :) wel je best doen he ;)

Hoop ook dat het chalet zal bevallen :)

Qua muziek... ben ik het er deels mee eens ;) maar smaken verschillen ;)

(K)(K)(K)

PaulFW zei

Mja, rot van die kat inderdaad.. Dat was niet zo'n pretje, ik hoop dat je moeder het goed opneemt. Maar je moet wel zorgen dat je snel in lunteren komt, want dan ben je veel dichter bij ;)

Anoniem zei

Otto zei...

Het was een heerlijk ijsje bij Zinn he Kayl :)