zondag 29 juli 2007

Mi & Mi = Twee betekenissen

Halloooo!

Gister was het goed weer, nu niet zo erg meer.
Gister heb ik 4 uur gezwommen, vandaag niet...
Gister kwam Mika, nu is hij allang gewend.
Gister heb ik verhaaltje op me blog gezet.
Gister hadden Mi en Mi ruzie!

Gisterrrrr is verleden tijd. +_+

Mi en Mi, Mitty en Mika.
Mitty is de kat van opa en oma, het vorige stukje is iets overdreven, maar Mitty is wel gemeen! En Mika ging pas blazen en grommen wanneer Mitty dat deed. Echt mijn kat dus. (a) Maar nu is Mika alweer gewend. En ligt dat beest op mijn broertjes bed. : Waarom niet op mijn bed?! Echt niet mijn kat dus...

Maar Opa noemt Oma ook altijd Mien. En Opa is dan Mick. Dus dat is ook Mi & Mi. Ik vind het wel een mooie naam voor ons chalet. Aangezien we een orginele naam moeten hebben. Nou deze is heel origineel. En heel leuk. En slaat op meerdere dingen.

Verder is het hier nu echt een zooi. Iedereen is druk aan het werk, en ik was eigelijk aan het afwassen totdat mijn middelvinger tussen een kastdeur kwam, en gister al tussen de lade. Dus ik ben zwaar gewond en maak eerst deze blog af. Maarja, ik stond om half 1 op (En werd niet wakker gemaakt wat eigelijk raar is. Want het is Zondag en dan eten we altijd samen, als een soort brunch. Maar iedereen was druk he. Dat komt er nou van. Je kan niet eens normaal en lekker eten als ze druk bezig zijn.), want ik werd wakker gebeld. Door me moeder, terwijl als ik der terug bel ik der niet te pakken krijg :

Nu gaat mijn broertje zwemmen, en ik ga ff afwassen, misschien ga ik als het dadelijk zonnig word ook wel zwemmen :D kussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Kayleigh!

2 opmerkingen:

PaulFW zei

Het weer viel me eigenlijk alles mee. Morgen schijnt het helemaal beter te worden.

Liefs, Paul

Anoniem zei

AAAAAAAAAAH DE MMM,,,RENNEEEEEEEE o-O

Juist, maar ok, weer word dinsdag beter dus dan kan je wel zwemmen, en blog niet zoveel ik begin achter te lopen :O Maarja, misschien zit dat gewoon in mijn persoonlijkheid (A)

doeiidoeii(K)

P.S: weet dat deze reactie nergens op slaat, maar ben uitzonderlijk melif op het moment :D