maandag 30 juli 2007

Lief klein katje = rot kat!

Oi oi!

Vandaag was zo'n rare dag.
Ten eerste werd ik 2 keer wakker vanacht, van het gesnurk van me pa.
Ten tweede was me telefoon op de grond gevallen van mijn hoogslaper. : (Hij doet nog werken!)
Ten derde heeft een kat me handen helemaal opengekrabt.

Over dat laatste gaan we het maar eens hebben. Ik was vanmiddag weg, naar buiten, want ik wilde mijn eigen kleine kat naar binnen hebben. Toen ik kleine katjes zag onder de caravaaan van plastic rozen. (Is de naam die mn opa en oma voor die mensen hebben verzonnen) Ik er naar toe met eten enzo. Komen ze half op me af. En dan en dan na een uurtje heb ik er een te pakken. Na een uur moeite hebben gedaan voor dat beest, zodat hij/zij een veel beter leven zou kunnen hebben dan in het wild, wachtend op eten, wat er maar weinig is.

Maar dat beest beet me en krabte me, alsof het echt een wilde kat was. :
Het ging zo:

Kayleigh dacht: Aaawh wat een lief klein katje!
Katje dacht: Aaaaaaaaaa wat een rot kreng!
Kayleigh geeft eten.
Katje denkt aaawh lief meisje.
Kayleigh pakt katje.

Katje krabt!
Kayleigh laat maar los.
Katje denkt: Toch een rot kreng!
Kayleigh gaat naar huis met handen onder bloed.
Lief katje is veranderd naar rot kat!
Maarja het was wel mijn eigen schuld. Een beetje.

Dit was het verhaal van de dag!

Welteruste!
Kayleigh

1 opmerking:

PaulFW zei

Lekker is dat, doe je een goede daad, is het nog niet goed. Arme jij :(

Liefs, Paul