vrijdag 27 juli 2007

Je pense donc je suis!

Goedemiddag!

Zojuist zijn de gordijnen geleverd en papa zijn bed. Papa zijn bed is veel groter en dikker. En slaapt ook vast veel beter dan dat bed van opa en oma. Wat weer door een andere leverancier is geleverd. Continental is wel een beetje raar. Mijn nichtje is haar bed aan het opmaken, want die slaapt hier zolang mijn papa er nog niet is. Voorderest is het prachtig weer. Misschien gaan we zometeen wel zwemmen, al zullen meerdere er vast ook zo over denken. Ik hoop dat het de rest van de vakantie ook dit weer is. Dan heb ik tenminste een vakantie gevoel. :p

We zijn vandaag weer eens naar het dorp geweest. En daar heb ik twee shirtjes bij de Landgraaf gekocht. Een gele die volgens mijn opa op Mondriaan leek.+_+ En een blauwe polo. Ook zag ik boeken van Virginia Andrews, daar schrijf ik morgen meer over! En ik heb met me ma gesproken, en die vond Nightwish met Over the hills and far away ook goed. En Queen met I want to break free en Bohemian Rapshody. Verder zeurt mijn nichtje over Vietcong. Oftewel Vc. Elke keer als ik achter de laptop ga, wil zij Vc spelen. Vc is een super gaaf spel in de jungle, waar je andere mensen moet vermoorden. Door middel van een AK47 of een M16. Natuurlijk heb je ook andere wapens, maar dit zijn de beste. (Vind ik (A)

Morgen is het zaterdag :D Wat gaat de tijd toch snel. Morgen komt mijn lieve, kleine, schattige, grommende, spinnende, in-bomen-klimmende kater. Mikaaaaaa! Ik hoop zo dat het goed gaat samen met Mitty. Mitty is helemaal niet zo lief. (Ja dat vind ik nog steeds ondanks dat ze gister vredig op de stoel lag te spinnen) Ik heb nog steeds twee krabbels omdat ik een arme, zielige, bijna dode muis probeerde te redden van Mitty! De moordlustige martelende poes!

En dan heb ik nog een belangrijk gezegde! Mensen veranderen alleen hun gedrag als ze het belang ervan inzien! Dit heb ik gelezen in een blad. En ik vond dat dat wel een plaatsje hier verdiende. Ik ga nu geen psychologische en filosofische verklaringen geven. Morgen doe ik dat weer! En schrijf ik verder over hoe het gaat met Mika!

Kusjes
Kayleigh (Geen Kayl meer vanwege een oma die zegt dat mijn naam niet verbasterd moet worden!) (Denk eraan mensen!)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik zeur niet, jij beloofd gewoon te veel dingen (a)

mistery_woman zei

grinn, aangezien ik veel respect heb voor oma's ben je vanaf nu dan Kayleigh (weet ze wel wat voor lastig woord dat is om te typen?)
liefs Karin, Ka, Kaatje, toverkol enz enz

PaulFW zei

En je oma heeft gelijk :) Succes met de katten. :p

Liefs, Paul