donderdag 26 juli 2007

Here we are again, circles never end.

Nu dan weer een wat vrolijker onderwerp!


Voor de emotionele mensen onder ons, lees het stuk wat onder deze column staat niet! Ik herhaal niet! Maar goed, zoals jullie weten is het vandaag somber weer. Maar inmiddels zijn we eraan gewend, Nederland en 7 weken goed weer is geen combo. Maar binnenin dit chalet is elke straal van de denkbeeldige zon aanwezig. (ondertussen zegt Eva dat zij de denkbeeldige zon is) Mitty loopt hier los rond, want die is al 100 keer ontsnapt. En over 2 dagen komt Mika ook nog eens. Dat wordt catfight. Maar ach Mika is zelfs niet bang voor een kat die 3 keer zo groot als hem is.

De chalet is ingericht, maar we gaan nog een keer naar de Ikea. Als Tsjerk er weer is. Want er moeten een hoop dingen vervangen. Nee hoor grapje. Het ziet er hier mooi uit, en alles is goed ingericht, maar toch moeten we nog eens naar de Ikea.
Want de Ikea rules. En momenteel zit ik tegenover Eva die ook aan het laptoppen is. Onee, nu is Opa erbij omdat hij de Rennault dealer zoekt. Jaja Internet het is handig! Een jaar geleden, hadden wij nog geen laptop. Maar ook geen hotspot. En nu zijn we rijker, beter, en groter. En hebben we het wel! Nee hoor, maar des on danks alles ben ik toch blij dat we het hebben, want het is erg saai om met je oma en opa binnen te zitten, terwijl het buiten vreselijk regent en onweert en jij gezellig Nova moet kijken.

Rijkdom is de perceptie van overvloed. Rare zin ja. En dat zegt wikipedia. Ik weet niet of dat wel zo is. Ik bedoel, als je rijk bent maakt dat het leven een stuk makkelijker, fijner en leuker. Je kan leuke dingen kopen, kleding, meubels, dingen waar je wat aan hebt, of dingen die totaal geen bijdrage hebben aan je leven. Maar meestal is geld verrekt handig. Maar gezondheid is niet met geld te koop. Alhoewel als je geopereerd moet worden, wat niet gedekt word. Dan is het wel handig. Je zou maar dood gaan omdat je niet genoeg geld hebt voor een operatie. Het gebeurt in armere landen. Gelukkig zitten we hier in de lage landen goed. (Nederland= Pays Bas= Lage landen)

Maar wij, hier op het Landgoed De Scheleberg, zitten goed! Dit is namelijk 9 meter hoger dan in Voorburg. We lopen in ieder geval niet onder, aangezien het nu waait, regent, dondert, bliksemt. Etceteraaa. Arme wij. Eindelijk vakantie, en dan is het zulk weer. Weer is ook een raar iets eigelijk. Maarja de komende week word het beter weer, zegt Erwin Krol.. Jaahaaa!

Kusssieeee
Tamashii

6 opmerkingen:

PaulFW zei

En ik kom net uit de stromende regen vandaan en ik ben drijfnat. ;)

Rijkdom is de perceptie van overvloed geldt wel voor een soort rijkdom, namelijk het gevoel van rijkdom. Op het moment dat je het gevoel hebt je meer te kunnen veroorloven dan nodig is voel je je rijk. En toen was mijn filosofie op :p

Liefs, Paul

Anoniem zei

*schijnt*

Kayleigh zei

Ow dan geld dat wel voor mijn papa +_+

Anoniem zei

hmmmm....Kayleigh, verklaar je eens nader?

Kayleigh zei

whehehe :P

astrid zei

Rijkdom is een perceptie van overvloed, whaha die ga ik gebruiken voor mijn blog.
He Kayl , jammer dat het zo regent daar, maar ja dan komen wel de hazelwormen te voorschijn (kleine slangen), en dat is mooi. Ga lekker in de regen een mooie wandeling maken op het Wekeromse zand met opa, zodat hij geen NOVA kan kijken.
Enne, je stukje dendert nog na,
ik ben er dolgelukkig mee.
Love U en een kus voor Beertje = Bjorn in het zweeds.
Mama