vrijdag 13 juli 2007

Vrijdag de 13e



Goedenavond allemaal!


Vandaag is het vrijdag 13 juli! (Ik hoop dat jullie niet bijgelovig zijn, bij deze hoe deze dag eigelijk ontstaan is):

Vrijdag de 13e wordt als een ongelukkige dag beschouwd, wegens de combinatie van vrijdag en 13. Een van de verklaringen is dat vrijdag de dag is waarop Jezus werd gekruisigd.. Het getal 13 is volgens deze theorie gebaseerd op het aantal aanwezigen tijdens het Laatste avondmaal, namelijk 13.


Wel zijn er allemaal leuke films op tv, en is het vrijdag! Weekend begint! Eigelijk is dat voor mij niet belangrijk, want ik heb sinds vandaag officieel legaal vakantie. En Dinsdag gaan we naar Lunteren, waar ik dan een kleine 2 maanden blijf. Hierboven heb je een impressie van onze oude caravan die gister is versleept naar een andere plek. Ja dat ding kon nog rijden ja! Na 35 jaar op een plek te hebben gestaan, waar er dag na dag en jaar na jaar gebruik van is gemaakt kon dat ding nog rijden! Het was een wonder! En daarnaast ziet u de buitenkant van onze aanstaande chalet, die a.s. dinsdag komt!

Na jaren wachten (a), nee ik overdrijf, na maanden wachten is de chalet er aanstaande dinsdag.
Ik heb er zin in om dat ding van binnen en buiten mooi te maken, bewoonbaar te maken. Ons tweede huis, wat zo lang op zich heeft laten wachten is er dinsdag! Sorry lezers van mijn grote enthausiasme, maar ik meen het echt!


Nouja, ander onderwerp dan maar, ik schrijf in de vakantie door over hoe geweldig ons chalet is en hoe geweldig het leven in Lunteren is. Vandaag was ik om 10 uur wakker, kwam ik om half 11 uit mijn bed, om na een kwartier de deur uit te gaan. Ik trek de deur achter me dicht, en ik hoor Mika zijn belletje. En toen.... Had ik geen sleutel om de deur mee te openen! Ik had mijn sleutel binnen laten liggen! Voor de tweede keer deze week. Al was de eerste keer via omstandigheden. Dus ik ging naar school, naar de rapport uitrijking. Waar we het geweldige nieuws hoorde dat Mvr Vroomans de klassen hoger dan mij gaat coordinateren. En aangezien ik toch blijf zitten, is dit dan tenminste 1 voordeel. Zo zie je maar weer, aan elk nadeel zit een voordeel.


Maar na school, wat moest ik dan doen. Dit alles duurde tot 12 uur, dus ik ging maar met Julien mee, aangezien ik niet naar huis kon. Ehm, en nu begrijp ik waarom mijn intuïtie zei dat ik dat niet moest doen. We hebben 12 km door de polder en door een dorpje gereden! Ik was half dood toen we daar thuiskwamen, waar we film gingen kijken, op de trampoline gingen springen! Jaaa een trampoline :D En toen we op het waterbed van Julien zijn ouders gingen liggen. Jaaa een waterbed! Voor sommige mensen is dit misschien een hele normale zaak. Maar voor dit kind uit een 1oudergezin niet. (a) Dat maakte dan ook een hoop goed. Maar oh! Wat was ik blij toen Julien zijn pa mij thuis wilde brengen met fiets in de achterbak.


Nu ben ik thuis, heb ik me vreselijk slechte rapport laten zien. Zijn me pa en ik er het hopelijk over eens dat er ook voordelen aan mijn blijven zitten zitten. xD En hebben we een afspraak gemaakt voor Zondag om bij me opa en oma langs te gaan, en kibbeling te eten! En ga ik morgen avond van half 7 tot half 1 ofzo naar het spectaculaire feest van Julien waar we van plan zijn hem dronken te voeren met de vele alcohol die zijn moeder gekocht heeft, alleen weet hij dit nog niet (a).

Liefs!
Kayl aka Tamashii!

9 opmerkingen:

PaulFW zei

Zo, dat chalet ziet er wel heeeeel erg mooi uit, ik ben heel benieuwd hoe het er in levende lijve uit gaat zien. Gefeliciteerd, ik weet dat je hier al harstikke lang naar uit kijkt. ;)

angelo zei

Je maakt wat mee. hang ergens een reservesleutel! Ik heb (en hoef) ook geen waterbed. 1 Keer een lek aquarium gehad, dat was meer dan genoeg.

Anoniem zei

muts neem reservesleutel!:P julien dronken voeren heah, is volgens mij niet zo veel voor nodig. 3 flügeltjes houd ie denk ik nog net. Kom wel goed =D

Anoniem zei

Otto zei... Ziet er mooi uit het chalet. Ik hoop dat je de komende weken heel veel plezier hebt op de Veluwe. :-)

Ik lees net dat het vrijdag de 13e is. Gelukkig is tot nu toe alles goed gegaan, maar laat ik het noodlot niet tarten! :D :D

Mag ik verder lezen Kayl? Ik ben errug nieuwsgierig!

Kayleigh zei

Tsja reservesleutel, had ik, maar ook binnen liggen. Achjaa, was toch best een leuke dag hoor :) Julien voel je niet zielig! En ja lief_jongetjeee je mag verder lezen :D:D

Liefs kayl!

Anoniem zei

Hey Kay

Leuk verhaal (komt omdat ik er in voor kom)(dat laatste was neen grapje) trouwens lindsay ik kan meer zuipen dan jij idiote trut(ja ik mag jouw dus egt niet)

Kayleigh zei

Nja, je was niet dronken, en het was een leuk feest. duss ehm jaa xD

Anoniem zei

WUAHAHAHAHAHAHHAHAHA :P dat gaan we keer zien jonge:P tis dat ik geen ruzie wil maken op kayleighs blog ^^ maar spreek jou nog wel :D
bye bye(K)

p.s: als ik dan tog op je blog ben,,hijs masterr (H)

Kayleigh zei

hihi dankjewel xD