zondag 15 juli 2007

Julien en zijn grote feest!


Goedenochtend allemaal!

Vandaag is het alweer zondag 15 juli! Dat betekend dat Lunteren in zicht is! Dat was het al een half jaar! Maar nu komt het dichtbij. En daar word ik automatisch helemaal blij van. Maar, vandaag dus, was het zaterdag! Vandaag kwam ik om half 1 uit me bed, maar wel gedouched en aangekleed aan tafel, mijn bordje muesli opeten! Daarna heb ik even gecomputert om vervolgens met pap lief en bjÖrn naar de markt te gaan. De gezellige supergrote Voorburgse markt! Daar was geen .... aan en we gingen weer naar huis. Toen we bij Marcel (Variant) aankwamen, 100 meter van ons huis vroeg een buurjongetje wat we hier deden... +_+ Oke hoe dom kan je zijn. Maar goed, daarna gingen we naar huis en na twee uur ging ik naar de Jumbo op het Kj plein.

Daar zag ik Rowena en Alicia en Julien zijn pa. We gingen naar Julien zijn huis in zijn uberstoere te gekke hele grote auto! Julien zijn pa werd helemaal gek van ons. Maar ik was heel braaf, alleen Alicia en Rowena waren nogal gek aan het doen, en aan het praten over ene Sidney die ze gingen slaan en verkrachten en weet ik veel wat. Toen we bij hem thuis waren kon het feest beginnen. Alicia en Rowena waren al helemaal bezopen. Maar dat was geen probleem, want er was niet zo heel veel drank. Alhoewel 1 fles genoeg was om hen helemaal melig en dronken te maken, maar ach, eens in het jaar moet je het goed doen toch?

Julien zijn ouders gingen weg, met zijn broertje en zusje. Julien jouw zusje is trouwens echt superlief en mooi! Er waren drie films, een over enge vampieren die de helft van de mensen trouwens helemaal geil vonden. Die gingen we dus als eerst kijken. Ikke vond het supersaai en hij werd dan ook snel uitgezet, alleen tijdens die film was er al een fles bacardi op! En Alicia en Rowena werden meliger en dronkender (Of hoe je het schrijft). Toen gingen we Scary Movie 2 kijken en dat was helemaal geweldig. Toen de film af en toe saai was (wat logisch is na 13 keer kijken) gingen we buiten op de trampoline springen of pakte we drank of chocolade.

Daarna was de helft van de mensen weg, en was er ook een jongen langsgeweest die verhalen over zijn zuigzoenen ging zitten vertellen. Nou, mijne was toch mooier! Hierna gingen we de enge vampierenfilm verder af kijken en was alle drank op. ( En dat terwijl ik maar één bekertje bacardi heb gedronken. Goed he! Jaa!) Gelukkig ging de enge mooie vampierenvrouw dood en konden wij weer fijn slapen. We waren eigelijk van plan om naar hvo te gaan. Maar Julien zijn ouders kwamen pas om half 11 thuis waarna de deuren van hvo gesloten waren. Maar het feest was top! En helemaal toen we na de dvd's gingen flesje draaien. xD

Maarja, Julien, ik weet zeker dat ik je zal missen. Het was een leuk school jaar! Maar je moet wel wat minder praten, want door jou grote verhalen ben ik gewoon blijven zitten. (a) En je moet me Frans leren, want dat kan je supergoed en je praat het de halve tijd met je pa en ma!

Liefs Kayl!

4 opmerkingen:

PaulFW zei

Leuk dat je het zo naar je zin gehad hebt. 't Was wel spectaculair zo te zien. Ik heb vanavond filmavond gehad, maar d'r was eigenlijk niet zo veel aan. :p En nu ben ik moe en ga ik m'n bed in. Liefs :)

angelo zei

Je schrijft wat af! En is het waterbed heel gebleven?

Anoniem zei

Hrey Kay
JE moet mij niet de schuld geven he en ik mis trouwens een stuki over mijn verjaardag met jouw rowena en alesia jaja datg houd je geheim sneaky child

mistery_woman zei

pff , al die geheimen hier, word er zó nieuwsgierig van .......
zucht