woensdag 4 juli 2007

Waarover gaat het niet?

Zo, goedemiddag.

Vandaag gaan we het maar gewoon eens over van alles en nog wat hebben. Gewoon omdat ik daar zin in heb, en omdat ik niks anders weet. Als eerste gaan we het hebben over mijn achtergrond met die prachtige foto. Waar iedereen commentaar op heeft, positief dat wel. Nou de maker is Joris van Alphen en dit is zijn site: http://jorisvanalphen.nl/. Ik was heel erg fout, want ik had zijn foto gebruikt zonder het te vragen :o. Dus bij deze maak ik dat goed, en geef hem gratis reclame. Ik vind dat het mooie foto's zijn, en daarom heb ik het als achtergrond gebruikt. Vraag niet hoe!

Ten tweede, is het over 3 dagen 07-07-07. En wat ga JIJ doen op 07-07-07? Graag antwoord in een reactie! Mijn mam en ik willen naar Vlietpop. 07-07-07 is natuurlijk een geweldige datum, en dat moet daarom gevierd worden. Waarom weet ik ook al niet xD

Ten derde, de chalet komt over anderhalve week! Na 8 maanden blijheid en treurigheid komt dat ding eindelijk! Na 8 maanden wachten. Na 8 maanden zenuwachtigheid. Na 8 maanden anticiperen. Na 8 maanden 100 keer het ikea boek hebben doorgebladerd. Na 8 maanden een jammerende familie omdat het telkens werd uitgesteld. Na 8 maanden! Jep je kan wel zeggen dat we met zijn alle heel blij zijn, en de foto's zien er goed uit, los van het feit dat er nog een keuken, bedden, douche, deuren en ramen in moeten! Maarja, wie boeit dat nou? HIJ IS BIJNA KLAAR! Waarschijnlijk worden we met zijn alle echt gek als Topparken belt met de mededeling dat het weer verschoven wordt. Maar ach, ik zit toch nog in Voorburg, in het sombere, naieve, treurige en donkere Voorburg.

Voorburg, waar het elke dag wel een keer regent, waar er weinig te doen valt, waar er nog geen vakantie gevoel is, waar dat er ook niet zal komen, waar kom ik nu achter gewoon werkelijk niks te doen is : Kortom Voorburg is een geweldige stad!

En dan me nichtje (die me gister meegesleept heeft langs me oude baas met een big Chanel zonnebril op en een andere sweater omdat ik bang was om herkend te worden), die me nageaapt heeft met der blog, al moest ik wel lachen toen ik haar eerste stukje las, over ons verleden met asshole en mareep, al was ik eigelijk ashley en zij ehm.. nouja mareep dus. Maar ach, nu zijn we getrouwd, hebben we 38500327788 kinderen, gaat Eva elke dag vreemd, heb ik 8 mannen en gelukkig één oppas! (Wat zou je zonder oppas moeten als je 38500327788 kinderen hebt : ) Jep we leiden een gelukkig leven :D

Liefs
Uw trouwe blogger!

7 opmerkingen:

Unknown zei

7-7-7 tja dat is natuurlijk wel DE dag van het jaar. Daarom ga ik lekker bootje varen met een groep vrienden in Utrecht. Als het nou slecht weer is gaan we fijn ergens de kroeg in.
Ik wil nog even zeggen dat je een vette blog hebt!! mijn complimenten. En inderdaad mooie foto.
Groetjes Fleurie

Anoniem zei

IK GA OOK NAAR VLIETPOP:D woehoe ^^ Nou aangezien ik zo'n goed hart heb (A) -kuch kuch- reageer ik maar weer :D. Mijn stukje zal waarschijnlijk niet al te intellectueel staan hier, maar oke. Zo ben ik gewoon :$. Stoere foto idd, dacht dat het gewoon van internet was geplukt. Maar ok, het tegendeel is bewezen en ik heb dus gewoon ongelijk :| wtf :|. Ben ik niet gewent! Maarja, ik vind mijn reactie nu wel mooi geweest.
Byeee, lin

mistery_woman zei

Wat gaan we 07-07-07 doen, ehhh eerlijk gezegd nog helemaal niet overnagedacht. Zou trouwen nog lukken denk je???
Misschien komen we ook wel naar Vlietpop, al is het toaal niet mijn muziek...........maar wel van mijn geliefde en het is geven en nemen in een relaite. Heb ik weer een keer credit om naar Gerard Joling te gaan, joepie!!!!
Kuss karin

mistery_woman zei

sorry voor de typfouten, wilde te snel

angelo zei

Kayl, geduld wordt beloond (chalet)en die zon komt ook wel weer. trouwens aan je messengerteksten te zien, schijnt ie toch elke dag voor je?

Anoniem zei

Ja, ik ben geniaal, kweet het xD

PaulFW zei

Nou, op 7 7 7 was ik in Hilversum, in het mediapark, de verjaardag van mijn vader vieren. Enne, vertel eens over die 8 mannen?