vrijdag 6 juli 2007

Het schoolfeest in Loco

Hallo allemaal

Ik is in een uiterst vrolijke bui aangezien ik gister het school feest van me leven heb gehad. Jaja, voor het eerst in een half jaar ben ik weer naar een school feest gegaan. En wel in Locomotion. Wat, waar en hoe is Locomotion. Nou ik zal het jullie vertellen in dit uitgebreide school feest verslag!

Een week geleden, moest ik twijfelen of ik een kaartje kocht of niet. Waarom zou ik naar een school feest gaan, er is toch niet zo veel te beleven. Toch kocht ik een kaartje, met geleend geld, omdat het de laatste dag van de verkoop was en ik geen geld bij me had. Ik stond in de rij, wat zo'n 25 minuten duurde. Maar had daarna een kaartje!

Daarna ging het niet zo heel snel, vanwege de proefwerk week, maar gister was het dan eindelijk zo ver. Iedereen vroeg of ik zin had, maar ik had niet zoveel zin. Maar s'avonds des te meer. Ik werd gebracht door me oom, en toen we daar kwamen zag ik gelijk al mijn groepje staan en liep er naar toe.

Vervolgens mochten we bijna gelijk naar binnen, en gingen we door een detectiepoort. Je kwam in een soort hal, en als je doorliep kon je een polsbandje krijgen als je 16 was, voor de drank. We liepen verder en gingen bij de muntjes kassa staan, daartegen over was een kamer waar je kon eten en drinken, apart van de zaal, je kon de muziek wel horen, maar je kon der ook relaxt zitten enzo.

We liepen verder met zijn 15en ofzo, en we liepen de zaal binnen. Mijn eerste reactie: Woow dit is een kermis met vreselijk vette lichten :. Je kunt het je voorstellen als eilandjes. Een groot danseiland in het midden, en de dj die daar stond. Achter de dj was nog een veel hoger dans eiland. Met een trap naar boven, maar daar mochten we jammer genoeg niet. Maar in de hoek was een bar waar je drinken kon halen. En om het grote eiland in het midden waren 4 of 5 bars. En daarachter waren banken waar je kon drinken/zitten/roken.

Zoveel lef als we hadden gingen Julien! Roween, Alicia, Lindsay, Laura en ik gelijk naar de dansvloer om te dansen. Jammer genoeg gingen we na een paar minuten omdat de dansvloer nogal leeg was er weer vanaf. Er werd vreselijk gave muziek gedraaid waar je gewoon op moest dansen, dat gebeurde dus ook na een half uur. Werkelijk de hele dansvloer was vol. Dat was no problem, want wij hadden de kooi.

Ja, we stonden met zijn 10en in de kooi te dansen. Het was vreselijk gaaf, op een gegeven moment was het al 12 uur en wij maar door dansen. Toen kwam er een nummer van Queen, en de dia schermen kwamen omlaag, heel veel rook. En de laser lichten gingen aan xD Iedereen ging met hen armen zwaaien in de lucht, en aanstekers kwamen tevoorschijn. Dat was helemaal geweldig.

Toen was het alweer half 2, ondertussen was iedereen nog aan het dansen, wij ook. En maar dansen.... We kregen nog 7 dagen lang te horen, en iedereen was weer levend en wel. Toen zei de dj dat het over was, en de lichten gingen langzaam allemaal aan. (En dat waren er veel :) Wij gingen naar de hal, en toen ik net langs die bewakingsgast liep, echt maar 5 cm! Zei hij: Je bent buiten en blijft buiten. Toen moest ik buiten in de regen staan wachten +_+ Gelukkig kwam Rowena, en al gauw de rest en werden we opgehaald door Lindsay haar vader.

Om half 3 besefte ik dat mijn sleutels bij mijn nichtje lagen en belde ik naar de huistelefoon. Mijn pa deed geeuwend open, aangezien hij allang in bed lag omdat hij de volgende dag moest werken. Bij deze spijt het me dat ik je uit bed hebt gebeld, en ga ik zometeen mijn sleutels halen xD

Maar de moraal is: Het feest was 101% geweldig, fantastisch, waanzinnig. Gewoon prachtig!

6 opmerkingen:

astrid zei

Hai Feestbeest,

Goh geweldig he zo´n feest.
Zo mag ik het graag horen.
Voor volgend schooljaar hoop ik ook 101 procent.....
Liefs,

Mama

angelo zei

Kayl,

Ik krijg wel pijn aan mijn ogen van die kleur. Fijn dat schoolfeesten ook leuk kunnen zijn en dan vandaag naar Henk Westbroek?

PaulFW zei

Idd, die kleur is wel psychedelisch. Maar mooi dat je het zo naar je zin gehad hebt in loco. Feesten is vet, je moet elke dag feesten eigenlijk :p

Kayleigh zei

hehehe, ja jij telt voor 8. Wist je toch? Kisss

Anoniem zei

HEy Kay

LOCo was egt wel tof en dan komt zaterdag nog op mijn verjaardag met rowena enzo.

Anoniem zei

'k Kan het me nog precies herinneren. :D