vrijdag 20 juli 2007

Het nieuws uit Lunteren

Wiiieehoeeee!
Eindelijk, de chalet staat er. Na maanden wachten en blablablabla, jullie hebben het al 100 keer gehoord! Maar hij staat er hoor! En sterker nog, vanacht wil en moet en zal ik er in slapen! Dat ding is prachtig! Ik zal mijn verhaal vanaf het begin af aan vertellen. Het was gisterochtend, ik werd om 7 uur wakker van de spanningen en de emotionele gevoelens! xD.
..
Daarna ging ik om kwart over 8 de kamer in, heb ik gegeten en werden we gebeld. Mijn pa zat met een open mond in de kamer omdat ik zo vroeg me bed uit was, (tsja logisch als het de dag ervoor kwart voor 3 was) en mijn broertje gaf de telefoon aan mijn vader. Mijn broertje ging stampen, jumpen, en van alles en nog wat, en schreeuwde 100 keer dat de chalet er stond. De chalet stond er dus.

Mijn pa en broertje moesten nog een dag werken en naar school en daarna gingen we weg.
Ik verveelde me zo erg dat ik de keuken had opgeruimd en mijn tassen driedubbel gecheckt had. Toen gingen we eindelijk om 4 uur met een tevreden gezin de baan op! En ja hoor, FILE! Welke onbenul doet er nou aan omleidingen als dit de belangrijkste dag in mijn leven kan zijn?!

Maar goed, na anderhalf uur in de auto te hebben gezeten kwamen we het Landgoed De Scheleberg op! Probleem twee liet zich zien. We hadden geen key om de poort mee open te doen, dus wij bellen naar de receptie. Receptie is niet meer. Wij omrijden, vervolgens rijden we bijna tegen een paaltje aan. Dus we rijden door naar de ingang voor vracht en bungalow verkeer. Daar parkeren we op de parkeer plaats, waardoor ik nog steeds mijn tas mis. +_+
..
Toen gingen we het veld op, en ja hoor hij stond er, je zag hem in de verte al. Mooi wit ding, met een vreselijk mooie antraciete dak! En nee geen normaal dak! Maar een schuin dak van een soort dakpannen. Wat prachtig is! En waar 30 jaar garantie op zit xD. De hele familie zat in de tuin. Ofja tuin, een plaatsje met allemaal zand/aarde, voor de chalet te wachten. En het enige wat ik kon zeggen was O my god. En dat ding is grooooot :. Hij was dus mooi en groot.

En zo komen we op vandaag. Vandaag werd dat ding aangesloten en schoongemaakt door Continental! Schoongemaakt! Jaaa mensen, we hadden gewoon schoonmakers voor ons chalet. Mag ook wel als je er 6/7/8 maanden op zit te wachten. Maar maakt niet uit. Hij staat er. En ik verzeker u, ik wil, moet en zal er vanacht in slapen!


Tot de volgende keer!
Kayl aka Tamashii

4 opmerkingen:

angelo zei

He, he: en nu uitpakken , inruimen en genieten.

Kayleigh zei

Allaaaaaaaaaaaang gedaan. En vandaag naar de Ikea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ikea rules!

Kussss

PaulFW zei

En het sliep wel lekker geloof ik he?

mistery_woman zei

Word nu toch wel heel nieuwsgierig naar dat mooie chalet van jullie.....xxx