woensdag 18 juli 2007

Vakantie gevoel

Allooooo!

Vandaag is het woensdag, en de tijd gaat snel want het is alweer half 4 geweest. Een uur geleden stond ik op, ging ik douchen, ontbijten en tandenpoetsen. Nu zit ik alweer achter de laptop. Vakantie is leuk :D Maarja, morgen naar Lunteren, in plaats van gister. Ik was helemaal boos, dus ik bel die Richard op. Die gast neemt 5 keer niet op dus ik bel Topparken zelf. Ik krijg een of ander dom blondje aan de telefoon dat zegt ja hij heeft zijn telefoon uitstaan en is er niet. GOH! Ik: Wanneer is hij er wel weer, en kan ik hem bereiken. Ze zegt, ja hij zit nu in een vergadering maar hij is er zo wel weer. Ik zal hem zeggen dat hij u terug moet bellen, nummer graag. Ik nummer geven en dankjewel zeggen. Na 2 uur belt hij nog niet terug.

Dus ik bel na 2 uur weer, en krijg dit keer een man aan de telefoon. Hij geeft mij de informatie dat de chalet donderdag op het terein staat en vrijdag geplaatst word. Ik zeg ja dat wist ik al, maar ik wil graag weten waardoor dat komt. Ik krijg te horen dat hij dat ook niet weet en dat ik maar terug moet bellen. Nou toen kwam mijn vader thuis en dacht ik laat ook maar. Ik snap alleen eeeeecht niet waarom ze er zo lang over doen. We wachten er al zoo lang op. Kunnen ze uberhaupt nadenken daar? Nouja als dat ding er vrijdag staat ben ik al het negatieve over hun vergeten. Maar oooeeh gister kon ik wel vuur spuwen. Damn ik was zoo boos. Ik had me er zo op verheugd. En dan het feit dat mijn opa en oma in Lunteren zitten en in een oude caravan zitten die zo klein is dat mijn oma al jaren zeurt over haar keuken (Wat niet gek is, die keuken is ook maar 1 meter ofzo.)

Maarja langzaam komen we er wel. En we hebben nog 6 weken vakantie!

Verder heb ik al bijna alles ingepakt en me kamer opgeruimd. Mijn broertje heeft een koffer vol met speelgoed mee, lego, playstation, wapens, autootjes. Ik heb genoeg aan mijn mobiel, mp3 en een boek. Hmm ik moet nog naar de bieb. Ook dat nog. Morgen dan maar. Lukt wel als ik tenminste niet om half 3 pas mijn bed uit ben. Maar nu ga ik stoppen, en Mika verder luisteren. Tis eeeecht goede muziek. En ik ga ff verder met inpakken enzo.

Ciaooooooooo
Liefs Kayl aka Tamashii

4 opmerkingen:

angelo zei

Geduld is een schone zaak maar....................wordt beloond!

Kayleigh zei

Jep, dat wilde ik erook in zetten! :P

PaulFW zei

Maar het heeft wel enorm lang geduurd. Ik hoop dat ie er ook echt staat vrijdag. Je kijkt er al zo lang naar uit, en je familie ook! Veel plezier in Lunteren alvast, en ik kom je vast nog wel een paar keer opzoeken daar. ;)

Liefs

mistery_woman zei

Slaapkop !!!!!!!!